Tuesday, March 22, 2016

PRODUK SEMULAJADI L'OCCITANE KINI DI ZALORA

Sekarang banyak sangat lambakan produk kecantikkan untuk wanita, tapi saya kalau memilih produk kecantikkan, kriteria utama saya akan pastikan ianya dihasilkan dr bahan semulajadi. Bukan apa, kalau boleh nak elakkan pengunaan bahan kimia yg berlebihan, nak avoid paraben etc. Not good for skin kan.

Antara product natural dan amat bagus bagi saya salah satunya L’OCCITANE. Pernah dengar?
Product ni amat famous dan banyak butik2 nya yg dibuka di merata shopping kompleks. Tak susah nak jumpa butik L’OCCITANE ni.

Product L’OCCITANE ni mempunyai pelbagai range ya, dr shower foam, cleanser, body cream, make up remover, serum yg sesuai untuk lelaki dan wanita. Dan ianya diformulasikan dr bahan2 semulajadi yg kaya dengan kebaikan dan khasiat. Musim2 panas ni, emmang molek la sekiranya kita sentiasa bawa bersama body cream dan UV cream utk elakkan kekeringan. Produk L’OCCITANE sememangnya ccukup berkualiti dan sesuai dgn semua jenis kulit.





Penggunaan bahan-bahan semulajadi ini bukan sahaja selamat digunakan, malah tidak mendatangkan kemudaratan kepada mereka yang menhidapi masalah kulit bermasalah atau sensitive. Bukan itu sahaja, set wangian L’Occitane yang juga diperbuat daripada penggunaan bahan-bahan alami ini juga memberikan Haruman wangian yang berpanjangan sepanjang hari.

Wangian L’OCCITANE mempunyai pelbagai varian yg memberikan efek segar dan harum, antara wangian yg menjadi all time favourite saya adalah LOCCITANE Pivoine Flora Edt. Ianya penuh dengan haruman segar dr bungaan yg membuatkan saya lebih yakin berhadapan dengan orang ramai.


Set cream dr L’OCCITANE juga amat banyak, pasti rambang mata untuk membuat pilihan dan yang pastinya ianya disertai wangian yg membuatkan kita rasa segar.



Oleh kerana popularity jenama ini yang turut melanda negara kita Malaysia, anda juga kini boleh menemui butik L’Occitane Malaysia di pusat-pusat membeli-belah terkemuka di ibu kota. 

Tetapi, bg yg malas nk keluar jgn risau kini anda juga berpeluang membeli produk-produk skincare L’Occitane, set wangian dan set mandian ini secara online di portal-portal online.

Hanya duduk saja depan PC dan klik2 jemari anda di hujung jari. Dan segala pembelian produk L’OCCITANE anda akan dihantar ke depan muka pintu.






Alami pengalaman membeli-belah yang mudah di ZALORA dengan menikmati perkhidmatan penghantaran percuma terus ke rumah anda dengan pantas. Bukan itu sahaja, anda juga boleh membuat pembayaran dengan selamat termasuklah kaedah bayar waktu terima atau ‘cash on delivery’ di beberapa kawasan. 

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails