Thursday, May 28, 2015

Susu yg menjadi pilihan saya utk anak anak

Sebagai seorang ibu, paling seronok bila melihat anak2 membesar dengan sihat tanpa sebarang masalah. Ye la, waktu bekerja yg tak tentu kadang2 tu nak sediakan makanan yg lengkap nutrisi utk anak tu terbatas.

Utk Rayyan sehingga sekarang umor dia 5 tahun, saya masih berikan die susu utk pastikan Rayyan mendapat nutrisi yg lengkap sepanjang hari.  Tahukah anda sebagai ibu bapa, memastikan anak2 mendapat dos nutrien yg cukup stp hari adalah penting. Ini adalah untuk menyokong 5 bahagian tumbesaran utama.

5 komponen tersebut ialah:









Sebagai ibu, saya memberikan anak saya DumexTM Dugro® 5-Nutri ini kerana ianya telah lengkap dgn protein, kalsium, vitamin A, IcFOS dan mengandungi lebih 100% DHA yg akan membrikan kelima2 komponen utama yg diperlukan oleh anak saya. Ia memberikan keperluan zat dan nutrient yg lengkap sehari utk anak saya. 


DumexTM Dugro® 5-Nutri mempunyai 3 jenis iaitu original, fruit & vege dan madu & kurma… Nyams, bukan sahaja membekalkan segala keprluan si kecil kita malah bg si kecil yg tak nak makan sayuran, nutrient tetap boleh didapati sekiranya mengambil DumexTM Dugro® 5-Nutrifruit & vege. Ibu2 bebas memilih susu yg sesuai dgn anak2.


2 comments :

  1. Oh anak you minum dugro ye... hehe memang ibu bapa akan beri yang terbaik buat anak kan!.. cayalah! high 5 sikit!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails