Monday, July 6, 2009

Tahniah Sume.

Ramai kekawan aku yang dah melangkah setapak ke depan sepanjang bulan 5 dan 6 nie. Tapi ramai gak majlis yang aku tak dapat jejak sebabnya sepanjang dua bulan nie aku asyik kene outstation je. Skang dah complete satu Malaysia aku jelajah & Brunei jugak. Hahaha pasni plan nak p Bandung plak ngan bebudak ofis, shopping time.. Dalam masa yang sama boleh beli barang kahwin jugak.

First of all, tahniah kepada Imah dah selamat menjadi tunangan orang. Aku tak dapat pegi majlis Iemah nie sebabnya kebetulan dah janji ngan Encit Lee nak p PD ngan famili dia. Takpe Iemah, kahwin ko nanti aku orang pertama yang sampai. Kehkehkeh.


Yang kedua, Fizah. Tahniah dah menjadi seorang ibu. Alhamdulillah dah sempurna kehidupan seorang wanita anda. Tak sempat lagi nak ziarah tengok anak Fizah nie. tapi mengikut cete banyak ikot iras muka Fizah. Kesian Zul. Kehkehkeh..


Tahniah jugak kepada penggantin baru Noley dan pasangan. yang nie pun aku tak dapat pegi. Flight aku ke Miri tengahari tuh, so tak sempat la nak rushing kan. Comel giler Noley tengok gambar nie. Gambar curik dari blog Mawar. Hehehe


Member TIKL Dyan kahwen, yang ni pun aku tak pergi.. Huhu aku di KT masa nie, Encit Lee p. Aku pun cam pelik bila dia kata die p kenduri kawen classmate aku Dyan, jenuh la aku mengingat muka. Haisshhhh...Mengikut kata Encit Lee yang mewakili aku, penggantin siap jalan bawah pedang. Wah hebat ko ye Dyan, isteri koperal ye skang?


Abang sepupu aku yang paling rapat pun dah selamat jadi suami orang. Tahniah dah jadik suami orang. Jadik suami yang baik OK. Hujung tahun nie my turn. Yeahhhh..


Bestfriend aku dari sekolah teknik sampai skang. Majlis kahwin kami nanti pun Insyaallah sama bulan. Isk memang bestfriend la. Mawarni, tahniah dah menjadi tunangan Hafiz Fikri. Ni aku tak dapat datang sebab clash dengan majlis kahwen sepupu aku kat atas tadi. Huhuhu.


Buat Ed & Ejan tahniah jugak. Pasangan penggantin paling sempoi aku pernah tengok. Yang nie aku berusaha gak untuk pegi majlisnya sebab Ed dah ugut baek punya, tak datang majlis dia. Dia boikot majlis aku. Iskkk... Ganas..


Yatt & Jery, coursemate masa kat UKM. Tahniah guys! Hahaha ingat lagi aku selalu kacau korang dating kat UKM dulu hahaha sape suh dating depan blok asrama aku.. Akhirnya selamat sudah. Tahniah. Ni plan asal aku nak p beramai2 konvoi ke Pedas sekali kene outstation jugak. Uwa.......Tensen2, hentak2 kaki ke lantai!


Maz pulak, tahniah dah bertunang dengan Poo awak Encit Joza Amazy. Mari kiter bersama2 pening kepala buat persiapan kahwen.. Yeayyy... I am happy for your dear!


Yang terakhir, tahniah buat bestfriend tersayang Take & hubby Amir. Dah dapat baby, Muhammad Aqil. Baru je pegi visit tadi. Aqil sangat comel. Mummy Jue suka.... Hahaha... Tetibe Mummy Jue.. apa kes? Anak Take anak aku jugak ... Dengar Take cete tentang azab nya sakit bersalin, terus seram sejok badan aku. Tak tahu lah aku yang lembik nie boleh ke tak nak hadapi saat2 tuh nanti.


Tahniahhhh sume, yang dah selamat kahwin dan selamat menjadi Mummy & Daddy.

6 comments :

  1. wah ramai betul yg bina masjid..tahniah!

    ReplyDelete
  2. suka tgk perantin yg kaler oren..

    ReplyDelete
  3. dah org tu bile lg nak melangkah setapak lg?
    jgn lupa jemput akk tau...

    ReplyDelete
  4. ado laie gmbr den..hehe

    ju, tgu hjg thn ni, brtmbh byk lg berita gumbira :)

    ReplyDelete
  5. wah tahniah tahniah kepada jejaka dan puteri malaya yang telah menamatkan zaman bujang dan dara.. huahuahua kepada mawar dan maz moh kita sama2 pening tok persiapan kawen kita akan datang dan tok take hohoho comel anak anda.. aku dah jadi pakcik ekekek

    ReplyDelete
  6. ehehe ader gmbr aku kat sini...cik jue nk gmbr...ahah aku dh bengong jap dgn keje yg melambak...nasib hantaran sudah settle...tggal kad sajor...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails