Tuesday, February 16, 2010

Hantaran pihak perempuan kepada Lelaki

Salam....

Awas... entry kali nie penuh gamba.. Ingatkan nak bt entri psal hantaran laki pompuan sekali gus tapi byk gambo so asing-asing la... For initial, hantaran dari pihak saya untu penggantin lelaki.. Tema adalah serba hijau putih, nice combination color rite? Guna bunga stokin and bunga dip.. Buat sendiri hocay!

Hantaran ni digubah olah saya sendiri muahahaha.. Seminggu sebelum majlis tunggang langgang la menghias seb baik ada assistant hahaha, my cousin and my sister.. Thankx ya you all!!! Muahhhhh!!!



Ni kemeja+ jeans.. Nape tak bgi suar slack sebab hubbyku keje ada uniform so tak pakai suar slack baik bg jeans yg memang kompem pakai....


Belt and wallet... Set nie memang wajib, lagipun nk ganti belt lama, belt ni husben dah guna, wallet je tak guna lagi, wallet lama still elok sayang lak nk tukar..


Kasut... Kasut nie husben pilih sendiri, actually semua barang pun pilihan sendiri, lagi senangkan.. Kompem menepati citarasa... Kalau belikan kang tak berkenan lagi payah, ye tak?

Sejadah, masa tunang aritu Encit Lee ada bagi aku sejadah so kali nie aku bagi la sejadah nak mencukupkan bilangan hantaran...


Shaver set+after shave...
Yang nie memang pelik sket tetibe guna sarang burung hahaha actually hantaran aku nie takde tema, hentam saja la labu.... Janji aku rasa cantek, sape kata tak cantek tu takpe...


Set gula-gula, dua paket gula2 aku tabur dalam bakul tu.. Hahahaha sempoi je kan?

Ni plak jam tangan....

Ni plak kek fondant, disponsor oleh Nadiya, my bestie.. Nad, thanks... i love you lah!!!!


Yang nie set perfume.... Giorgio Aqua... I loike the smell a lot.. It turn me on hocay!!! Muahahaha..

Ada sireh junjung tapi enggak ado gambo nye....
Next menyusul entri hantaran lelaki tok pihak pompuan lak...

1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails