Tuesday, June 1, 2010

Pot Luck di Rumah Ku

Entri memang dah basi giler... Ngee~~~ Masa tu kan ngah mabok2, jangan harap la nak ngadap blog lelama, bk keje je nak tido.. Bk keje tido.. Memang sume terabai...

Cete ni sebelum gi Krabi lagi, aku ngan all the bestie plan nak buat makan2.. Disebabkan aku je yang dok rumah sendiri and dekat KL so cadangan lokasi pot luck adalah di rumahku yang kecik comel cenonet nie.... Hikhikhik..

Plan adalah memasak di rumahku yang mempunyai dapur yang sempit sampai laga2 punggong la kami sebabkan nak memasak HAHAHA tapi best tau... Lagi bertambah erat hubungan gitu...

Janji actually kol 10 pagi sampai umah aku, tapi dah bese dah ngan deme ni.. Kol 10 baru bangun kot, ada tu kol 10 kat Tesco beli buah.. Aku dok call tanya, ngah mencarik buah.. Adeh.. Nie la kekawan aku, dari student, jadik bini org dah nak jadik mak orang dah.. Perangai tatappppp maintain okeh... So anak2 jangan follow mommies ok..

Menu aritu adalah sumbangan Pot Luck.. Sebabkan nak makan tengahari kene la gempak2 kan..

- Main course
- Ikan siakap masak 3 rasa
- Ketam masak cili
- Kangkung goreng belacan
- Cendawan goreng request by ibu hamil
- Sup ayam untul Aqil
- Ikan pekasam di bawa khas dr Kedah, yang ni memang terbaik tapi aku tak lalu lak nak makan.
- Ulam-ulaman & sambal belacan kick..
- Buah- buahan : Anggur, Pear, Tembikau, Mangga muda dan tambahan kuah Rojak..
- Air Ribena Longan : Sedapppp giler
- Dessert : Fruit Cocktail & Choc Mousse...

Meh layan gambar aje la..


Lauk pauk yang dihidangkan.... belum complete lagi nie tapi dah snap gambo...


Main dish yang menarek dan syedaaaaappp...

Jommmmm serbu makan!!!!!

Rumah ku comel kan..... ?? Direct nun terus dapor hall... Gini ler idop berdua....

Memang berselera la aku makan hari nie, maybe sebab makan reramai kot meriah sket... Lauk tak habes depa tinggalkan, aku ngan hubby la yang kene perabeh...

Memang best acara gini, selain dapat bermesra dapat gak bergossip2... Plan ktorg nak bt gini every year.. Ni pun tak complete, Hani , Saz & Imah tak dapat join huhuhu.. Sedey korang takde....

Ektibiti selepas makan?? Adalah menengok album kawen aku dan berborak2 ajer... tapi tetappp BESH!!!!!

2 comments :

  1. tu dia..makan besaq

    ReplyDelete
  2. kak long~~ makan besaq tapi selera gitu2 aje.. isk isk rugi tol..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails