Monday, August 30, 2010

Biskut semprit a.k.a Dahlia..

Hurm aku rasa tinginnnnnnnnn sangat nak makan biskut semprit.. Tetiap tahun memang aku buat biskut nie, ye la kalau beli mesti tak sedap.. Tak cukup rapuh la, keras la .. Tak menepati piawai tekak aku...

Tapi tahun nie... Huhuhu rumah aku tak de persiapan raya langsung, apetah lagi nak bt kueh raya kan... Memang takde mood langsung la... So hasrat di hati, dipendam je.. Kang kalau aku dok bakar kueh raya kat umah, mesti mak aku sedey.. Terkenangkan arwah.. So takpe la... Selera tu bebile boleh kan.. Takpun sok aku cari je kueh tu kat rumah orang.... Huhuhu...

Nanti kalau sesape ada bt kueh nie, jemput lah aku datang raya rumah.. Kompem aku datang =)

3 comments :

  1. Jue, mak aku suka buat kuih semperit.InsyaAllah, jika ada kesempatan aku bawa kuih tu bagi kat ko ye.Cuma aku taktaula tahun ni dia semeprit ke tak.Sbb bbrp bulan lpeas dia jatuh motor, tangan dia tak berapa elok lagi.Tapi, apapun kalu ada rezeki adala bhgn tuk ko ye.

    ReplyDelete
  2. Jue, InsyaAllah, kalau ada lebih dan mak Kam buat, Kam bawa bagi kat Jue, after rayala.hehe.Demi ibu mengandung.hhehe.tapi, lagi bagus kalu Jue bleh dtg Bangi..Kam tak terer sgtla kwsn KL.tau area Ampang, Setapak je.

    ReplyDelete
  3. sll makcik N kt kg wat biskut dahlia ni..sedapp sgtt...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails