Tuesday, September 7, 2010

Iftar Bersama Imah dan Liza di Village View

Ini adalah plan mengejut.. Rasanye wiken last week kot...

Tetibe Iemah SMS ajak Iftar sesama kat Village View Bangi... Sebabkan mood malas masak dah melanda, opkos la I setuju aje kan.. Lagipun sejak Imah balik dari South Africa tak pernah jumpe die lagi....

Layan gambo la ye...



Ni la Village View kat Jalan Reko... dulu masa aku kat UKM, Village View takde kat Jalan Reko ni, ada kat Rimbum Klasik.. Ni branch baru..



Kami bertiga....


Iemah dan Liza yang makin kurus.. Aku yang dah memboyot ke depan...


Lauk pauk yang diorder.. Muahahhaa..


sambal ikan bilis petai die syedappp.....


Air tembikai dalam gelas pelik.. Aku kata ni gelas ke pasu bunga HAHHAHA..


Siakap 3 rasa...


Aku sampai dulu, so order la kan.. Elok je Liza ngan Imah smapai, makanan pun terhidang.. So leh makan.. Ktorg set kol 8 jumpe sebab senang semayang dulu kan.. Pastu leh la lepak2 lama2 sket...

Pas kenyang perot, kami gerak gi downtown Bangi jejalan.. Banyak gak blouse ngan dress yang aku berkenan dan murah.. Hehe ingat pas bersalin nanti nak beli blouse kat downtown aje la...

3 comments :

  1. downtown bangi eh jue???bley try nih carik blouse...aku nk gak carik blouse yg murah..kat JJ semua mahal~eh maksud ko murah dalam range bape eh?hehehe

    ReplyDelete
  2. Nad & family husband pun sll mkn kat Village View tu. Memang best.

    Downtown Bangi tu kat mana ek? Tak penah tahu pulak walaupun duk Bangi 2.5 tahun :D

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails