Friday, November 26, 2010

Red Velvet akhirnya masuk perut ku...


Bila dah kurus ni, boley la makan apa yang pantang selama nie.. Muhahaha bukan selalu uolssss... Ni die Red velvet cake, dah lama tinginn nak makan tapi sebab ramai kata manis tak berani la nak makan time peknen kan...

Akhirnye, ritu beli yang coffe bean punye....

Setelah makan, pada aku takde la sedap mana.. Bese je cuma manis la so bukan tekak aku la manis2 nie... Aku ni penawar orang nye... Air manis pun aku tak suka sangat, air gas lagik tak suka... Aku suka air buah aje...

Skang appetite aku dah back to normal.. Dulu masa bujang aku tak suka ais, masa peknen hantu ais.. Skang dah tak suka ais balik.... Alhamdulillah...

Ok dah tu je update arini..

3 comments :

  1. bgs nyerr x suke ais...cnfirm ley rmping balek yuu..

    ReplyDelete
  2. untung laa x suka ais..boleh elak possibilitity perut buncit..me memang hantu ais..hikhik

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails