Wednesday, January 5, 2011

bmydania 1st Giveaway


Nak join klik banner

Keluarga saya sangat penting bagi saya kerana merekalah tempat saya mengadu saat suka atau duka.. Mereka sentiasa memberikan pendapat dan idea bila time2 saya ada masalah, tak pernah kondem saya bila saya buat silap sebaliknye memaafkan kesilapan yang telah dibuat dan menasihatkan cara yang betull..

Memang semua orang ada keluarga, dalam ramai2 ahli keluarga saya.. Arwah ayah merupakan orang yang paling saya hormati, dari kecik sampai la umo saya sekarang beliau tak pernah jentik hujung jari pun badan kami adik beradik.. Memang tak pernah kene pukul la, jentik pun tak pernah.. Sure korang tak caya kan???? tapi itulah hakikatnye...

Ayah mendidik kami dengan cara diplomasi, kalau salah beliau akan tegur dengan cara baik, tapi sangat surprise kami adik beradik sekali ayah tegur je alhamdulillah kai takkan buat lagi dah...
nampak x? The power of love and respect...

Tapi bulan 8 tahun lepas saya dah kehilangan ayah, rindu sangat arwah ayah saya.. Sesungguhnya Allah itu maha mengetahui kan, DIA tarik ayah pergi dari kami sekeluarga tapi DIA kirimkan Ar-Rayyan kepada kami sekeluarga.. Sekarang ni, Ar-Rayyan la pengubat hati kami kalau kami rindukan ayah..

Nak tag
1. Dorin
2.Ainul
3.Deena
4.Wnuuyul
5.Mr nageb




2 comments :

  1. hohoh...cik amy..skulmate N dlu...

    ReplyDelete
  2. salam ~

    ehehehh..thanks for joining bmydania 1st GA.!
    nice entry :)
    Good Luck yaa.!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails