Tuesday, February 8, 2011

Tahniah Alan & pasangan

Hari Ahad masa burfday aku tu jugak ada membe sekolah teknik ktorg kawen nun kat Shah Alam sana..

Hari Ahad tu kan hujan sepanjang hari.. Tapi gigih gak la kami pergi kan..


Gambo kami sefamili yang serba PEPEL...


Ni la pengantinnnye.. Pantin laki ni class mate aku.. Dan juga skoolmate aku ngan hubby.. Aku ngan hubby kan satu skolah dulu, kelas sebelah menyebelah aje.. Hikhik dari situlah cinta berputik..


Geng bilek bacaan hubby.. Sume ni kekawan aku gak nie~~ Best bila kawen ngan kawan sama sekolah ni, kawan die, kawan aku jugak..

Tapi setakat nie, ktorg takde masalah nak bergaul ngan kekawan memasing.. In fact, hubby agak baik jugak ngan rakan2 UKM aku dan hubby diaorang.. Tu yang ktorg selalu cuti2 sama2 tu..

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails