Thursday, April 7, 2011

Kereta baru Ar-Rayyan


Saya dah ada kereta.. Kete ni mama & papa yang belikan sempena saya dah 6 bulan.. Lawa tak kete saya? Mama la yang pilih Pooh nie.. Saya nak BEN10 tapi bila saya cuba nak bagitau mama, mama macam tak paham je apa saya cakap.. Huhu geram sangat saya! Tapi takpe lah, janji mama dah belikan..

Skang saya boleh buat rondaan satu rumah.. Mama tahu kete ni berbahaya, kalau kat luar negara kete ni diharamkan.. Tapi kesian mama, mama tak boleh nak buat keje kalau kami tinggal berdua kat umah.. Sebab saya takot dan menages sekuat hati bila mama tinggalkan saya main sorang2... Bila ada kete ni, saya leh la duduk depan mama sambil mama buat keje..

Mainan ka kete ni sangat menarik hati saya.. Setiap kali duduk dalam ni, saya akan jilat2 stereng Pooh tu.. Macam menarik je untuk dirasa.. Walaupun takde rasa pape, tapi setiap kali naik kete, setiap kali tu la jugak saya nak jilat.. Kalau mama nampak mesti die tepuk saya, tak bagi saya jilat.. nape ye? Habes tu apa fungsi stereng tu kalau bukan untok dijilat??

Kadang2 mama akan setkan kete ni statik je, jadik saya takleh la nak buat rondaan.. Tapi takpe.. Sebab mama akan letak banyak2 toys so saya leh la geget satu2 toys saya bila mama tak perasan...

Kesimpulannye sekarang saya dah pandai jalan, pasni leh la mama bawa saya jejalan...

_Ar-Rayyan_


7 comments :

  1. Bagus Mama A-Rayyan....Dulu masa Acha auntie bagi dia yg 2nd hand jer...turun temurun dr cousin dia...kete MCDez.....Auntie pun ajar Acha masuk kete umur 6-7 bulan...Bawa kete elok2 yer

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya Rayyan dah ada kete sendiri,Mareesa pun nak jugak lah..huhu..

    Plan jugak nak beli nih,sebab Mareesa asyik nak berdiri jer....huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. abes la pasni dia racing sampai dapor hheee

    ReplyDelete
  4. Hehe, mmg semua benda/toy nak jilatkan! Hehe. Samala baby I. Hehe.

    ReplyDelete
  5. wahhhh lawanya kete rayyan...firas pny akak beli yg murah2 jek sbb nak pakai lagi brp bulan jek n dia xde adik dah pasnih

    ReplyDelete
  6. heheh...mmg akan kotor giler kete tuh ngn air liur nyer..tmbh aku dulu buat tmpt mkn die...mmg penuh mknn~:P

    ReplyDelete
  7. vroomm vroomm! maintenance pepandai jaga yer..heh

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails