Wednesday, December 26, 2012

sawan shopping sudah mari!!





Bila segalanya di hujung jari ni agak bahaya jugak.. Sempena hujung tahun ni, kalau kat obersea kan ada boxing day, so banyak la barang2 yg sale kaw kaw punya...

Dan disebabkan sale itu, aku dah order banyak online shopping via personal shopper kat US and UK sana nun...... Rasakanlah bulan ni bakal ketayap yap yap... Dah la baru lepas bayar duti stamp rumah. Mahai gilak duti stamp, RM7K.. huhu aku ingatkan duti stamp tu macam beli setem tampal, tapi salah rupanya.. Kuikuikui nampak sangat jahil bab bab beli rumah duti stamp bagai nie.....

Antara item yang aku dah order...

Pinggan mangkuk Corelle... Kehkehkeh amek design Twilight Groove ni, Bulan Feb nanti dijangkakan sampai...


Order satu set je sekali ada membe bagitau adik die nak balik dr Ostolia, dapat offer lagi murah. Udah gatei gi order lagi satu set sbb nak cukupkan 8 biji pinggan mangkuk.. Alasan terbaik bagi kat somi, persediaan masuk rumah baru T___T ... Bila beli pinggan mangkuk ni terasa macam aku dah masuk dalam golongan makcik makcik pulak =D Tapi rasanya dimaafkan sbb sepanjang kawen ktorg tak pernah beli pinggan mangkuk, seme pakai hadiah yg org bagi masa kawen ritu...

Pastu semalam buhsan dok umah takde keje, udah gatai tangangi klik klik blause kat Poplook.. Actually dah byk kali ronda mall, MV, Pavi, Paradigm mall cari blause tapi daku ni cerewet. Kene plak habi dah tetapkan baju kene tutup bontut. Udah satu hal nak cari. Bukan senang nk cari blause cover pungkok ni. Selalunya Tshirt Muslimah la. Tu pun selalu aku order online je, tp design Tshirt muslimah tak banyak.

Hasil dari browsing Poplook. Ini la 3 lai blause.
Shiela Blouse - Fuschia/Navy Stripes

Shiela Blouse - Lime Zag

Sharon Blouse - Cream Tex Mex

Now, tengah browsing enbeg pulak.... HOIHHHHHH sawan apa yg merasuk aku ni???? Tapi dalam hati ngah mengidam bracelet charm Pandora.... T____T nak rikuest adiah annibesari mrangkap beday bulan depan la kat habi.. PANGGGG skali!



4 comments :

  1. Saya meroyan beli bju bb aish skg ni..haha

    ReplyDelete
  2. aku pun beli blouse kuning poplook tu
    teringin beli sedangkan bulan ni aku beli banyak giler blouse kot
    insaf tp tetap cuci mata weh
    biasalah pompuan

    ReplyDelete
  3. nk let go x?yg no 3 tu?

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails