Wednesday, September 18, 2013

Check Up Week 34

Sepatutnya saya check up weeek 34 ni hari Sabtu tapi sbbkan masa hari  Selasa ngan Rabu last week kemain la sakit pinggang ni macam dipulas2.... Ingatkan contraction... Tapi takkan la mild contraction gitu kan.... habi plak dah riso tengok saya siap tak tido malam menahan sakit, so hari Khamis jom la kita ke Al-Islam...

Al-Islam ni walaupun private, tapi kalau datang terjah gini walk in mmg lama la menunggu sbb die akan bg yg ada appoiment dulu... Selalu saya kalau ada appoiment 10min je tunggu takde la lama sangat... Ni Khamis ritu sampai sejam lebey gak la menunggu...

Masuk2 je bilik doctor, terkejut doc tengok saya... Haha sebab patutnya hari Sabtu baru jumpa... Tapi bitau la apa masalah, doc cek  seme.. Rupa2nya pundi kencing bengkak... Doc tanya saya nak masuk wad tak, adessss.. memang malas betol masuk wad ni, ritu dah kene skali... Kali ni mmg malas la, so just cakap kat doc saya nak rest kat rumah je.... Akhirnya doc pun mengalah ngan saya, dapat la MC 2 hari then rehat la di rumah muehehehhe.....

Lepas cek seme, doc suh bt CTG. Nak check baby ngan contraction. Alhamdulillah baby super saiya aktifnya.... Contraction ada sikit2 mild2 gitu.... Oo padan la kadang2 terasa2 je.. Tapi idok ler sampai ternganggu keje2 harian....

Update berat terkini, naik 500gram aje.... Total berat now 65.5kg @34weeks..... Agak2 cecah tak 70kg bila deliver nanti?

4 comments :

  1. Kite dulu berat terakhir 80kg! Hohoho seram!
    Take care ek jue..
    Pundi kencing bengkak?
    Aihhh riso nya

    ReplyDelete
  2. ahaha
    seriau baca dik ko sakit2 ni
    semoga dipermudahkan..
    aih..
    terasa baru je aritu kena seme2 ni ms time dak ara tu

    ReplyDelete
  3. biasa kalo lg nk dekat bersalin berat trun skit kan jrg naik dh..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails