Friday, December 12, 2014

Tix Pree


Alhamdulillah, seme tix hasil menang contest dah ada di tangan...

Antara tix yg saya dah dapat, 4 tix utk tgk concert Hi5 yg berharga RM189 satu, total 4 tix dah dekat RM1k... isk kalau kene beli sendiri mmg saya takkan beli la kot, mahai sangat tu....
Seta plak dapat yg kategori ke 2, sbb tu la mahai ... Betol2 depan stage kiranya saya row ke dua....

Tix seterusnya konsert MOMMA MIA... dapat 2 je tix nya tapi satu tix pun dah harga RM590, hehe so utk konsert ni mama ngn papa je la g tengok.. bagi peluang kami dating hehehe...

Pastu yg paling best tix Kidzania dapat 4 keping dr kontest TM Reward... yg ni mmg dah lama saya aim nk bawa Rayyan gi Kidzania ni tapi dok tunggu tix free... hehe cheapskate punya mama.... ni dapat tix free, leh la bawa rayyan g sana main main....

Next year doakan saya dapat tix Legoland free ye hihihi...


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails