Wednesday, May 13, 2015

The best marinara yg saya pnh makan

saya ni mmg suka makan pasta.. kalau tanya nak makan mana, saya akan prefer kedai yg ada jual pasta tapi susah nk jumpa apsta yg betol2 sedap dan menepati piawai, kadang2 tu rasa instant sangat, tak rasa fresh pasta tu....

Kali ni nak share tempat makan pasta yg sedap, fresh authentic dan saya suka la... Tempat ni kat bangsar village... Tingkat  2 tak silap... Nk kedai Citrus Cafe & Restaurant.


Spagetti marinara yg paling sedap saya pernah rasa. Seafood die fresh and rasa sos die natural and asli bukan segera segera ni....  Tengok la tu udang besau2, kepah gemok2.. Nyamssss wah dah terliur la masa taip entri ni

Mmg rekemen la pasta kat sini


Manggo shake tak silap tajuk die, sedap jugak yg ni hehehe


1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails