Thursday, May 21, 2009

Menghitung Detik Itu Episod 2

Tukang foto nie memainkan peranan penting dalam mana2 majlis perkahwinan. Betapa grand sekalipun majlis tuh, mesti akan kurang kalau takde tukang foto yang menjalankan tanggungjawab nya untuk capture moment2 berharga.

Untuk wedding saya, saya telah booking fotographer. Yeay! Perkara ini diselesaikan pada hari yang sama saya booking bridal Kak Mila. Actually before this saya dah banyak survey, dan saya telah buat decision untuk jumpe Aril & Shag untuk lihat portfolio album depa. Klik la untuk tengok website depa.

Kami janji kat Pelita Ampang Point. Of course lah saya p bersama Encit Lee. Keputusan harus dibuat bersama. Tepat koi 7 depa sampai. Bagus! Sangat menepati masa. Bawa sample album dan bini hahaha.

Setelah teliti, diskus cit cat sana sini. Bincang2 bisik2 ngan Encit Lee, kami sepakat nak hired je Aril & Shag nie untuk jadi our fotographer masa wedding nanti. Gambar yang depa capture pun sangat berstyle walaupun tak la sehebat Candid Syndrome, but each fotographer have their own style rite? Saya suka style depa capture the moments, takde lah terlalu kaku even depa baru je berjinak dengan bidang fotografi nie.

Dengan satu pakej yang saya amek, saya akan dapat 240 keping 4R with 2 sticky album customize cover, 2 customize story book edited 10' X 12' , outdoor fotoshoot, 8R with frame, cover 2 days all events, slide show all events. Sangat puas hati ok!

Lega sangat hati sebab dah settle dua perkara penting dalam wedding saya. pasni nak cari Videoman & booking for studio fotoshoot. Hehehe.. Sesape ada rekemen ke for video??

8 comments :

  1. tukang foto sgtt pentingg okeh...

    ReplyDelete
  2. moga semuanya selamat ghitewww.. salamms

    ReplyDelete
  3. wah bagus tau early preparation gini

    ReplyDelete
  4. huhu...
    perancangan rapi ke jinjang pelamin nih...
    sekali seumur hidup kan...??
    tak kisahlah berhabis, janji kenangan dirakam dgn tiptop...

    ReplyDelete
  5. beshnya ada fotografer! amik pic lawa2 pastu post cni tau kak! mahal tak hire dorg? beratus ke beribu ek :O

    ReplyDelete
  6. semoga semuanya berjalan seperti yg dirncg..amin

    ReplyDelete
  7. videoman aku suggest amik
    kwn fitri..hihi...
    igt x video klip ms fatin&fitri
    nikah tue??
    sgt2 best ok.....

    ReplyDelete
  8. tu la lawa dia amek... ekeke tapi kene tgk bajet la

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails