Thursday, December 3, 2009

Menghitung detik itu.. Siri baju Khatam Quran

Salam..
Ari tu gi cari baju tok Khatam Quran, cantek2 plak baju kaler putih.. Menyesal plak nikah tak pakai kaler putih... Hurmm, takpe.. Baju khatam quran ku kaler putih... HIK HIK HIK...

Schedule untuk 25hb December nanti adalah begini...

Pagi saya akan berkhatam Quran.. Memula cam tak nak gak, tapi apa salahnya buat sekali kan... Lebey afdal, di pagi Jumaat yang mulia sebelum saya melangkah ke alam rumahtangga.. Mengambil keberkatan...

Nikah plak sejurus selepas semayang Jumaat, saya dinikahkan di rumah berwalikan bapaku... Hurmmm.. Memula memang nak nikah kat masjid, tapi itu la jurunikah nye bizi sangat lepas nikahkan saya kol 3 die kene nikahkan orang kat Cheras, lepas Asar plak kat Miharja.. End up terpaksa la amek pas semayang Jumaat... Pengantin lelaki semayang Jumaat kat Masjid kat petronas depan rumah je la.. Semayang dengan baju melayu GOLD hehehehe...

8 comments :

  1. Ju nanti ko khatam satu Quran ke??? Hebat!

    ReplyDelete
  2. aku suke a baju nih.. putih sucii :)
    siap ada lining ek baju nih?

    ReplyDelete
  3. canteknya baju ..khatam quran..

    ReplyDelete
  4. sweet macam nieh jue! simple but nice...bagus...bagus..

    ReplyDelete
  5. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails