Saturday, February 13, 2010

Update cite wedding yang dah sebulan lebey berlalu

Salam...

More than one months my tittle changed.. Hehehe semestinya banyak la perubahan yang berlaku, sepanjang sebulan lebey nie hari-hari yang dilalui adalah istimewa setiap hari, setiap hari saya belajar memahami pasangan saya... Jangan ingat dah kenal lama, so cukup kenal... Kiter takkan kenal pasangan melainkan kiter dah dok serumah, tido sebantal makan sama2 tapi bukan sepinggan..

Sebenarnya nak update pasal my wedding hari tu, punye lah lama cete tak berupdate.. Pemalas betol hahaha..

Pada 25 hb December tu, pagi saya ada khatam Quran.. Khatam ngan adik sekali haha malu la nak khatam sorang-sorang.. Tu pun asyik kene tegur je, berdebar punye pasal bacaan pun jadik tunggang langgang..



Pas habes je khatam Quran tu, cepat2 lah gi mandi sume, mak andam pun dah sampai... Kol 11 lagi dah kene start make-up, padahal nak nikah kol 2... Giler la awal... Tapi aku tau, mak andam ni mau amek masa 2 jam nak make up nie...



Dah siap-siap make-up, dok je la tunggu penggantin lelaki sampai.. Memang kesian la kat penggantin lelaki sebab nye nikah pas solat Jumaat so kene semayang Jumaat kat mesjid simpang rumah aku nie.. Kol 2 tepat dah kene ada kat umah aku..


Aku nikahkan dikau dengan anakku Juliana Bt Abd Samad dengan mas kawen 88 hengget tunai... Sah!

Sesi bagi masa kawen nagn bagi gelang tok batal air semayang...

Aku nikah kat umah je, dinikahkan oleh bapaku sendiri.. Hehehe mesti berdebar lebey husben aku time salam tu... Aku? Sket pun tak berdebar.. Gelak lagi ada la.. Hahaha.. Ye la, bukan aku yg kene akad nikah pun, aku dok tunggu sah, org sarung gelang ngan bg mas kawen.. Nak berdebar apa??? Hahaha


Muka orang tak berdebar, sonok main ngan kelopak bunge hahaha... Ngah tunggu pantin lelaki sampai time nie...
Tengoklah, leh bergedik gedik amek gambo lagi hahaha.. Encit Lee kompem dada macam pelari pecut time nie hehehe..

Akhirnye tepat 245 ptg pada 25/12/2009, aku telah selamat bergelar isteri kepada Mohammad Amirul Adlee.. Syukur ke hadrat Illahi, doa aku ketika tu semoga segalanya berjalan lancar, semoga rumahtangga kami kekal hingga ke akhir hayat, dan keluarga yg barakah dapat kami bina bersama... Amin...

Pas nikah, makan-makan sume, kami gi outing photoshoot kat Bukit Ampang look up point...


Feeling feeling cam kene propose di atas puncak, padahal dah SAH!


Aku suke gambo ni background KL..

2 comments :

  1. Nak lagi entries pasal wedding! Cepat la update.

    ReplyDelete
  2. last pic smart..like! kjp jekk da sbln ekk yunk..congratz again..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails