Friday, July 15, 2011

Hadiah GRAND PRIZE dah redeemm

Ingat tak entri yang aku cete menang GRAND PRIZE tu??
Entri NIE...

Aku dah gi redeem adiah die, kat opis The STAR, sebelah Federal Highway je..



So inilah die adiah die...
Lawa kan kotak die???
Nampak esklusif gitu..


Dan ini isi die, shades!!!
Aku suke shades ni, lawa... Terletak je kat muka, pehtu kalau pakai tudung takde la nampak mengembang sangat tudung...
Kalau shades bese bila pakai, tudung jadik kembang
berkotak plak.. Sangat tak cool ok!!
Tu yang nyampah pakai shades tu..
Now Boleh la guna shades ni hehehe.. Feeling2 ala J-Lo hahaha..

Ala.. aku kan kulit gelap so J-Lo la, takkan nak cakap feeling macam
Megan Fox plak..
Huhu kang ada plak orang mengata gemok plak..
Huhuhu..
Sape makan cili die terasa pedas!!!



Pastu dapat 4 pass movie Monte Carlo..
Yang ni maybe aku akan gi tengok ngan opis mate kot, maklum lah cete ni ala Gurly sket, macam Gilmore girl, laki gua mana layan cete gini.. Hehehe

Lagi 2 keping akan ku sedekahkan pada opismate ku...
Nak bagi kat reader blog takut tak sempat nak pos..

Mekaseh MalaysianToday!!!!!!
Pestaim dapat adiah Grand Prize!! Hehehe..

Dah vote saya???
Jom join contest VOTE & win CASH..


Nak bergaya dengan handbag COACH di hari raya?
Jom register dan menang..

Eh korang nak HENNA murah tak?

Nak menang ticket Flight?

Nak menang IPAD?

Nak carik BRoadband yang sesuai?

3 comments :

  1. ambaoi..cakap cam sentap je..ala abaikan je lalat tu kak..usah dilayan..

    ReplyDelete
  2. la..mana gambar bersama-sama sunglass???? nak jgk tengok.,.haha

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails