Tuesday, July 26, 2011

Yahoo LULUS sudah!



Last week kan saya agak kebizian kononnye studi for CCNA..
Sabtu lepas adalah exam..
Saya amek exam kat Menara Haw Par..

Siyes exam die adalah sangat susah, walaupun saya dah jawab sume soklan pass for sure tetap la saket otak jugak memikirkan jawapan die..

Dah la takde masa nak studi.. saya hanya studi di opis time lunch ye..
Kat umah, mana dapat nak studi, kene layan si kenit nie..
Pastu bila si kenit dah tido, saya pun ngantok sama..
Join la die tido jugak..




Tapi alhamdulillah, rezeki tu masih milik saya..
Saya lulus dengan cemerlang walaupun masa tok studi agak terhad...

Hehehe skang boleh tersenyum riang...
I'am Cisco Certified sudah..
Next year plan nak amek CCNP plak...

Apa yang motivate saya untuk amek sume certificate nie???
GAJIIIII..
Macam yang saya cete dalam ENTRI ni dulu..
Nampakkan beza gaji die kalau ada certificate nie sume..

Lagipun pada msa skang ni, untuk memberikan kehidupan selesa untuk anak2,
dan memberikan pendidikan terbaik..
Sumenye perluka duet...
Huhu memang orang kata duet tu bukan segalanye..
Tapi pada masa skang sumenye nak duet...
Isk susah la nak cakap kan pasal duet nie..

Yang saya tahu saya berusaha yang terbaik untuk keluarga saya dan anak2...
Takpe pecah otak sket amek exam hahaha janji pulangannye lumayan..


3 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails