Tuesday, April 17, 2012

Sunway Hotel, Penang

Aku ni kan, selalu je dok hotel sana sini bila outstation. Selalu nak buat entri review tapi selalu lupa. T____T  HAHAHHA banyak betol alasan. Ni tengah rajen meh cete pasal Sunway Hotel, Penang.

Ritu outstation Penang, aku dok Sunway Hotel ni. Yela, site aku ritu kat Kepala Batas and Butterworth so malas nak dok island. Dok je kat mainland, senang cete.

Aku pergi berdua dengan teammate. So kami dok sebilik aje la, senang. Claim asing2 HAHAHA bijak bijak.... So kami amek yang katil single dua bijik sebab memasing takmo tido sekatil. 
Harga bilik ni RM201 after discount corporate. Kalau amek katil queen murah lagi rasanya.


Ni la katil kami. Pada aku bilik dia agak selesa, sesuai la ngan rege kan...


Quite ebsar gak bilik die. Siap aku boleh lepak kat bawah tertonggeng2 betolkan laptop aku yang buat hal malam tu. Besoknye nak keje wei, mau tak cuak tetibe laptop buat hal. Tapi masalah berjaya diselesaikan HAHAHA. 


The bathroom. Hai sangat suka bath tub die. Sonok aku berendam badan menghilangkan lenguh2. Hehe... Ni la masanya pun nak manjakan diri, mandi lelama sikit. Selalu kat rumah, baru nak jirus kali ke 5 anak dah ketok pintu panggil mama... Hikhikhik..

Hotel ni best sebab sebelah je dgn Sunway Mall. Memang aku petang gi sana cuci mata pastu beli Chatime hahaha... Kat tepi2 hotel ni pun byk kedai makan, Victoria Station walking distance je.

Next time kalau turun Penang memang nak tido sini la. Kalau kat Island aku suka G Hotel, siyes syiok, dari dalam bathroom leh namapk katil hahaha cermin see through! romantik tu..... Sape nak gi honeymoon boleh la cuba!


2 comments :

  1. menarik hotelnya. me kalao ke penang, confirm kena duduk hotel uitm penang ;p

    ReplyDelete
  2. bagus yer info.. mmg plan nak g holiday ke penang.. leh laa survey hotel ni

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails