Monday, June 4, 2012

My 1St CLARKS


Adoi.
Ni dah lama kot.
Dah lama dah beli kasut Clarks ni
Ni la kali pertama beli kasut mahai...
Eh kali kedua..
Yg pertama kasut hantaran yg tingginya 3 inci
Tapi baru pakai 2x .. Rugi.. rugi....
Adoi.... Memang bukan aku ler nak pakai heel tinggi ni..
Sakit kaki...
Aku ni keturunan ada problem sakit kaki...
Skang pun dah start sakit, tu yg beli je la kasut yg selesa..
Pejam mata je la bayar.
Sbb tak tahan tanggung kesakitan dah.

Actually aku tak kesah pun beli kasut murah tapi bila dah sakit kaki ni terpaksa lah aku pikir keselesaan..
Masa nak bayar ni mengigil rasa hahahaha


Alhamdulillah pakai Clarks ni kurang sikit sbb mmg betol2 selesa..
Kira berbaloi la dengan harga..
Gamba kasut aku tak snap, lupa....
So amek dari web je...

Clarks shoe












Yang ni la design aku beli tapi kaler itam...
Memula nak beli putih susu ni tapi takot kotor... So beli la kaler itam....
Tak beli heel pun....
Aku jarang pakai heel...
Sbb selalu gi opis pun gi site so pakai flat, senang nak bt keje..
Kalau masuk meeting baru pakai heel....

Kalau menang contest voucher kasut Clarks kan best hikhik



1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails