Tuesday, June 12, 2012

Singapore Trip: Song of The Sea

Semlam nampak membe uplod gamba Marina Bay ni kat Instagram.
Tetibe rasa rindu lak nak gi Singapore.
Gedix aje kan? Ntah la,  aku suka singapore.
Sbb maybe environment die kot. Transportation senang, rasa selamat lak tu, sana sini ada CCTV.
Orangnya takde la peramah tapi nevermind.
Senang je nak survive kat sana sbb map die lengkap.


Ni adalah nite view Marina Bay Sand yang aku captured masa trip ke Singapore last year.
Actually ada satu benda yang best kat Sentosa Island yang aku lupa nak share ngan korang.

The best show yng aku tengok kat Sentosa is Song of the Sea.
Memang best show nie. 
Show ni 3D guna air dan lampu.


Show ni tepi pantai je. So kita lepak duduk tepi pantai tengok, dalam sejam kot show ni. Kene datang awal utk dapat seat yg best.


Ini adalah props die. Rumah2 tepi laut.
Song of the sea ni amcam teater muzikal tapi ada 3D light ngan water effect. Nanti korang leh tgk video aku halod.


Antara effect from lampu dan air. Cantek sangat!




Ni la few video yang aku snap.
Sorry gegar2.. Tak bawa tripod.






Kalau nak tgk yg quality video lawa, boleh google kat youtube, byk video lawa2..
Memang rekemen tok tgk show ni kalau pegi sana!

2 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails