Friday, August 10, 2012

Menitis air mata di pagi Jumaat



Inilah filem pendek yang buat saya menages tersesak2 di pagi jumaat. Sungguh! Memilukan hati. Rasa bersyukur sangat anak2 kami masih mempunyai kami as parents. Masih dapat merasa kasih sayang dari kami berdua.

Iklan ni jugak membangkitkan rasa rindu yang tak terhingga kat arwah ayah. Ramadhan kali ni genap dah 2 tahun arwah ayah meninggalkan kami sekeluarga. Saya berdoa dengan penuh harapan agar 10 Ramadhan terakhir ni Allah beri saya peluang untu bertemu arwah ayah dalam mimpi. Lama sungguh tak menatap muka arwah, mendengar kaat nasihat beliau. Saya benar2 merindui arwah. Semoga Allah berikan saya peluang tersebut. Amin. Dan Al-Fatihah bt arwah.


5 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails