Monday, September 24, 2012

suaraku berkumandang di HOTFM pagi ni :)




Contest inilah yang menyebabkan suara ku berkumandang di HotFM pagi ni.. Kehkeh pestaim wei suara masuk radio, sebelum ni pernah dengar suara Kak Ayu Rafikah tapi malangnye masa on air tu aku tak dapat dengar suara sendiri... HUwaaa camne eh nak dengar suara kite yg on air tu???

Cetenye camni.. pagi tadi actually aku on leave arini. Macam biasa la urusan beli rumah yg masih belum settle. So dapat call dari faizal HotFM katanya aku terpilih untuk cabaran dapur Glo ni. Macam blur gak, bilalah aku masuk contest nie.. Pastu ingat2 balik aku ada masuk, kene bagi slogan.. Slogan aku main hentam aje la labu, tapi terpilih la pulak.... Pastu katanya, dalam masa 10 minit dia akan call aku balik untuk jawab soklan. 

Apa lagi mengagau la aku on laptop nak gugel pasal Glo profesional hahahahha... 10 minit pastu dapat call dari hotFM.. Nebes giler wei dap dup dap dup jantung ahhaha macam nunggu orang masuk meminang plak...

Pastu kuar lah suara Fafau ngan Faizal... Memang giler2 la diaorang ni kan.. Hahaha aku kene jawab 6 soklan dalam msa 30 saat..Aku dapat jawab 3 soklan je dari 6 soklan tu.. Lagi 3 soklan tak cukup masa weii... Dah aku dok tergagap2 nak jawab, buang masa kat situ dah... Hahahahhaa...

So sebagai hadiahnye dapat lah hadiah voucher Aino Living RM150... Jadik lah... HotFM kata akan call aku balik if terpilih jadi 15 peserta yang terbaik. 15 peserta tu akan bertanding kat 1U masa 21 October utk beberapa cabaran. pemenang utama akan bawa pulang hadiah dapur idaman RM10K woooooooooooo... Fuhhhhh kalau menang ni, boleh lah buat modal renovate dapur rumah baru kami nantiiiii, jimat duet kami!

Sebabkan aku berjaya jawab 3 soklan je,macam tipis je harapan nak jadik 15 finalis tu. Tapi sape tahu kot rezeki aku kan? Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu? hikhik..

Apapun ni merupakan satu pengalaman baru bagi aku. 
Kali pertama ON AIR kat radio no satu di malaysia HOTFM.
Kali pertama masuk contest yg jawab soklan dalam masa 30 saat. gile ko 30 saat tu kejap je...... Aku nak pikir dah 5 saat.
Heheh.. Pape pun syukur alahmdulillah!



9 comments :

  1. best best...manalah tau ada rezki kamu nanti..congrates!

    ReplyDelete
  2. alamak...sha dah follow blog artis!
    okay...okay Jue...all the best...hope menang contest tu nanti:)

    ReplyDelete
  3. x smpat dgr lak pagi td..kul bape yer? nory slalu dgr kul 8.45 keatas..

    ReplyDelete
  4. tahniah..mna tau menang ke..doa bebyk k..

    ReplyDelete
  5. mana tau ada rezeki jue..insyallah..semoga berjaya tau.

    ReplyDelete
  6. Wowww!! Glemer ar suara kuar kat radio..

    Mana tau mudah-mudahan dapat masuk final ye ;D

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails