Thursday, January 17, 2008

~driving~

Masuk bulan nie dah hampir 5 bulan saya drive p keje, macam2 perangai org drive saya da jumpe..smlam ader sebijik keta honda nie saya pon xtaw honda ape, saya ngah dok diam2 kat lane saya tetibe je kete tu ngan laju nyer twos himpit masuk depan kete saya, terpaksa la saya bt emergency brek..tapi sakit ati tuhan je la yg taw..bagi pemandu amatur cam saya nie, benda2 camni la yg paling menakotkan plastic surgery texas, ye la takot xsempat tekan brek twos hentam kete tuh pastu kete belakang hentam saya plak padahal kete tu yg tetibe mencelah je dengan xda signal...

Saya pun usha la nak negok sape gerangan pemandu yang "berhemah" tuh, uper2 nyer sorang pompuan cha+ya+nun+alif isk ini dah kali ke3 saya kena ngan pemandu dari spesies yg sama nie..benggang btoi, taw la kete depa beso kete saya ni kecik ciput je tapi saya pon bayar cukai jalan gak so paham2 la nak mematuhi undang2 jalan raya..dah la time semalam tuh hujan, saya xtaw la ape yg die nak kejar..nak kata time tuh pagi nak kejar punchkad, smlm tuh time bk..

Saya taw la kete saya masih tampal P~sticker bagi pemandu amatur tapi saya sebenarnye dah lesen penuh cuma saja nak tampal P dengan harapan drebar2 di malaysia yang len ni akan lebih bertimbang rasa biler nampak kete sticker P ni...tapi sebaliknya saya selalu dibuli oleh samseng2 jalan raya nie...huhuhu plastic surgery texas

Klu nak cete pasal kena hon xpayah la, mmg dah selalu kena klu mula2 dlu saya selalu terperanjat lepas kn hon, nak pegang stereng pon dah mengigil tapi skang dah bese, buat pekak je..kekadang tu xda ape pon salah cuma ader makhluk yang tangan gatal nie xpuas hati klu xgunakan hon yang ader depan mata, tuh yg nak tekan gak tuh terutama biler nampak kete cop P nie..

Ader sekali tuh, ada la awek ni drive kete cap honda civic, masa tuh saya nak masuk simpang..twos la masuk simpang lane kanan sbb saya nak ke kanan tetibe muncul la kete honda civic ni..saya rasa die xpuas ati sbb saya slow sgt die honnnn la sket punyer lama..saya buat bodo je la..tibe kat trafic lite lampu merah terpaksa la saya berenti~maklum la pemandu berhemah,xnak kena saman~, kete tuh kat sebelah kete saya, tp die still honn lagi saya pon pandang la..bkn ape nak tgk gak camne uper samseng tuh..uper2nyer pakwe die yang dok sebelah drebar tuh sibok honnn aku xberenti2..biler nampak je saya tengok depa, twos la kuar pelbagai isyarat lucah yg dibuat menggunakan tangan oleh si samseng nie...erm saya buat muka blur je la plastic surgery texas...lagipon saya bukan salah ape, cuma die yang xsabar...

Macam2 perangai manusia ni, dah dapat kemudahan pun masih xbersyukur..cuba pikir betapa bertuahnyer kiter mampu memiliki kete, xperlu berjalan kaki seperti setengah org, xperlu berhujan berpanas tok pegi ke suatu tempat plastic surgery texas..Cuma perlukan sedikit kesabaran je tok sampai ke destinasi, lagipon dalam kete tuh bkn panas, kan ader aircond...mmg la saya akui penat drive dalam jalan jam nie tapi jika dibandingkan dengan org len bukankah kiter lebih beruntung..Pikir2kan lah wahai sesiapa yang pernah menjadi otai jalan raya sebelum nie..
P/S: Sejak drive kete plastic surgery texasnie tahap kesabaran saya semakin meningkat terutama biler berhadapan ngan spesies2 yang diceritakan di atas...




No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails