Friday, January 11, 2008

sehari BERRONGGENG





Semalam cuti umum sempena Maal Hijrah..Alhamdulillah, Selamat Tahun Baru diucapkan semoga kalian agar berhijrah ke arah sesuatu yang lebey baek hendaknyerr..



Smalam kami =>aku+liza+take+mawar+hani+azrin bored blogs telah kuar bersama setelah 6 bulan x dapat men'spend' masa bersama cheewahhhh..Padahal saya je yang selalu x dapat nak join bler depa ajak..kuikuikui

Azrin telah jadik drebar bored blogs x bergaji semalam..Mula-mula kn amek liza, pehtu datang amek saya pehtu p amek hani..Bukan ape, ktorg nak merasa nek Honda dier hehehe..lagipon antara ktorg dier lah yang paling cekap memandu..Nak nek Encit V baru mawar tapi mawar masih lagi pemandu amatur<---mawar yg cakap sendiri..

Kete saya dah banyak sangat parut+tatoo jadik hani xnak nek....

Liza xtaw jalan jadik calon terbaik adalah miss ajilinnnn..


Pagi tuh hani belanja breakfast, cuber teka kami makan kat ne? Mc D?Ayamas?

Hee sebenarnya hani belanja ktorg makan kat kedai kembar Ameerali..kedai mamak la tuh..
ngehngeh..dapat la pekena roti bakar+telur separuh masak+milo aisss=seedaappp..
Time kaceh hani!!!

Pastu kami teruskan perjalanan ke OU~One Utama...Mission pertama tgk wayang, take dah beli tiket siap2..cete horror thailand tajuk dier House.. Sementara tunggu take datang tuh ktorg borak-borak la..hehe luper nak gtaw adlee cakap perjumpaan ktorg hari nie perjumpaan jebon-jebon atau pun ahli mesyuarat tingkap.. ye ke?? ermm klu xda jebon cam liza nie x meriah gak hehehe sebenarnyerr kami ni la yang memeriahkan suasana..hehehehe...

Biler take sampai terkezzut nyer...take dah makin comeyyyy..comeyyy sangat~hati bahagia di samping insan tersayang tuhhh...Wah seronok saya tgk kekawan saya semakin bahagia nie, saya doakan kebahagiaan korang kekal selamanyer..insyaallah..
Nak tgk gambo ktorg?? tuh ....yang kat atas tuh hehehe..cun kan??
Selepas tgk wayang, dan udah kenyang makan burger king~kami men boling..game fevret sejak zaman blajo lagi~to be continued ngan aktiviti melalak~karaoke lerrr..hikhikhik..salah satu aktiviti yang meredakan minda+menyakitkan tekak jugak nie...
untok tgok gambo, rasanyer mawar da upload kat blog die..saya maleh nak upload..kuikui..jadi moh la kiter reramai nengok blog mawar...jommmmm...

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails