Wednesday, February 25, 2009

I make it!

Hoooreyyyyy..

Semalam berjaya melompat skipping rope sebanyak 1000x..
Masa memula menjinakkan diri dalam proses senaman untuk membentuk body yang mantap neh, boleh lompat 200x je untuk satu sesi tu pun dah mengigil2 kepala lutut, nak berjalan pun lepas tuh lemah je macam tak pijak bumi...Hikhikhik..
Tapi skang dah ok.. Selama 40minit dapat melompat sebanyak 1000x heavenkan? Terasa badan ringan plak...
Peluh pun meluncur ala2 air terjun, rasa fresh! Dah tak sakit2 badan lagi...

Pagi neh menimbang berat badan setelah 2 minggu berusaha, akhirnya reduced 2 kg.. Hooreyyyy!!!!
Inch kat peha pun dah kurang, serenoknya.... Pasni boley lah pakai jeans lama balik ngee~~ Ohhh lupe mak dah sedekah kat orang la baju2 lama yang tak muat tuh.. Hmmmm..

Skang makan pun dah leh control, makan skek je dah kenyang.. Maybe perut dah leh adapt situasi makan skek.. Yang pasti nasi dah tak layan hahaha makan lauk je.. Kekadang makan ikan 2 ekor cam tuh je, omak eh kata dah ghuper kucing siam dah aku neh, meratah ikan.. Hahaha..
Ikan is good ok, a lot of protein!

Mood getting better bile tengok weight scale tadi hehehe...

4 comments :

  1. thumbs up for u! wahh..menjeles ni..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniahhh babe!!!

    aku ne ikut gak la cara kamu ni..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails