Tuesday, July 7, 2009

Geng baru..


Heheh comel tak budak nie?
Budak berbaju Ben 10 nie nama die Afiq. Anak boss aku. Masa outstation ke KT hari tu, bos aku angkut sekali anak dia nie. Selama 3 ari aku dok ngan depa, terus jadi kamceng gile. Sebab aku nie suka melayan bebudak kut. Hikhikhik.

Comel betol Afiq nie, dah la cakap pelat2 lagi hehe lagi la aku suka melayan hahaha. Umor die 4 tahun, ada yang berkenan? Kehkeh..

Pas balik dari KT tu rajen gak Afiq nie menelefon aku, berborak2 saja. Aku pulak rajen melayan. Mana idaknya, aku ngan Afiq sama naek je. Boleh nyanyi sama2 ngan die lagu Wonderpets. Boleh layan die sembang pasal Ben 10, Tom & Jerry. Hahahaha. Memang sekali tengok aku pun dah macam budak umor 4 tahun. Hahaha.

Pas balik dari KT, bebudak ofis ada buat maen boling. Aku join gak, pergi bersama Encit Lee. Kebetulan plak Afiq pun ada bersama mummy dia. Afiq jeles.. Hahaha lawak giler aku rasa. Kecik2 dah pandai jeles. Aishhh... Cumell je... Encit Lee pun terpaksa menerima hakikat, ada saingan kecik hahaha...


Erm, bila layan Afiq rasa cam seronok betol jadi bebudak. Stress keje aku pun hilang, rasa cam aku pun kembali balik ke zaman bebudak. Maybe sebab rumah aku nie semua adik2 dah besar2, semua buat hal sendiri. So bila dapat layan bebudak macam Afiq nie aku jadi seronok plak. Jadi happy lak, pengaruh kanak2 tuh memang kuat kut. Bila layan bebudak bercakap pun dah ilang segala ketegangan kat kepala. Memang miracle la... Hehehe

Sebenarnya takde apa pun. Just nak mengarut, stress gile. Best gak kalau dapat layan Ice Age 3. Hahaha Jom!

6 comments :

  1. ya .. seronok jadi budak .. tapi budak rasa bersalah .. tu yang tak seronok .. :P

    ReplyDelete
  2. meh la datang ghumah tolong layan si damia tu ha...xlarat dah ibu dia ngan budak yg melasak tu...
    mana tau kot2 dia nak ngan MAK NGAH dia..ekekek.....

    ReplyDelete
  3. dakjaat: acik tak paham ape maksud mu itew... explain pls...

    nana: MAK NGAH?? Hehehe malu... AUNTIE la... Kehkehkeh...

    Kak atty : Aah la baru perasan macam Fir hehehe

    ReplyDelete
  4. dakjaat: acik tak paham ape maksud mu itew... explain pls...

    nana: MAK NGAH?? Hehehe malu... AUNTIE la... Kehkehkeh...

    Kak atty : Aah la baru perasan macam Fir hehehe

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails