Monday, June 20, 2011

Nora Elena dah tamat pasni Dewa cintaku..

Heheh malam tadi layan tak stanza Cinta??

Aku ada UP entri pasal stanza cinta nie...
Leh baca KAT SINI..
Bes kan cete tu??
Lagi bertambah bes sebab hero die Aaron Aziz..
Ngeeeee

Petang ni Cete Dewa Cintaku akan ganti Nora Elena..
Dewa Cintaku ni pun adaptasi dari novel tau..

http://2.bp.blogspot.com/-CA2HNXvviQ0/Tew9QaNa6fI/AAAAAAAAAZI/R01H0wWb8Ro/s1600/coverdewacintaku-1.jpg

MEh tengok sipnopsis cete ni dari novel..

Iqbal dan June masing masing ada sejarah hitam kerana menjadi mangsa perpecahan keluarga, mereka hilang kasih sayang, June pulak pernah dikecewakan oleh kekasihnya. June sukar menerima cinta lelaki. Iqbal terpisah dari kasih sayang ibu dan kakak kandungnya sebab dari kecil bapanya dah bawa lari dia dari ibunya. Iqbal dibesarkan dalam keluarganya mewah dan kaya raya, dari kecil hingga remaja dia disuruh pentingkan pendidikan dan dia mewarisi pernigaan keluarga.

Iqbal masih teringatkan ibu dan kakak kandungnya, dia berusaha untuk menjejaki mereka. Iqbal dijodohkan dengan Selena tapi Iqbal tidak berminat selagi dia tak menemui ibu dan kakak kandungnya. Dalam pencariannya tu dia berkenalan le dengan penyanyi rock kelab malam bernama June. June ni jauh lebih tua dari Iqbal, Iqbal jatuh cinta dengan June tapi June ni jual mahal lak.

Iqbal berusaha mendapatkan cinta June, akhirnya berjaya jugak le, sebab dalam diam June ni pun memang menaruh hati kat iqbal..ahaks!! Mereka akhirnya bertunang walaupun terpaksa menghadapi pelbagai rintangan, dari Selena dan jugak jarak umur. Sebulan lagi depa dua ni nak kawin, Iqbal pun dapat tau yang June ni ialah kakak kandungnya..huhu!! bercinta bagai nak rak..last last dapat tau kakak kandung le pulak..apa jadi ye ending cerita ni.

????????????

Jom kita berteka teki..
Aku tak baca lagi novel ni, so aku pun tak tau apa kesudahan die..
Pelakon darama ni Iqram Dizly dan Fasha Sandhaaa...
Meletoppps betol la makcik tu kan sejak menang anugerah aritu...
Tapi lakonan die memang khelessss pun..
Nak nak lagi kalau ajdik penggoda..
Eh aku bukan peminat Fasha tau..
Saja nak bagi komen..


Okay, petang ni jom kite standby depan TV ye kekawannnn..

1 comment :

  1. skang musim citer adaptasi dr novel plak kan

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails