Friday, January 30, 2015

I am 31 already

Allahamdulilah dah umor 31 tahun dah.

Hihi tak sangka dah masuk 30-an. Takpe lah, janji nampak mudah hahahaha.

Takde apa pun yg saya harapkan, semoga saya sentiasa sihat dan boleh membesarkan anak2 saya sendiri. Itu je harapan saya.

Yang lain, skang ni nk simpan duet, pastu nk g umrah.. Pastu keje simpan duet, nnt anak2 dah besar nk spend masa g around the world berdua ngn hasben, sbb tu la saya sentiasa mendoakan kami sihat. Takde benda lain yg lagi penting melainkan kesihatan, ada duet segunung pun kalau tak sihat tak guna gak ork?



Nah banje gambar org yg 31 tahun sekeping hihihi.. nampak muda kan?


2 comments :

  1. kan pompuan paling cun di umur 31..mmg cun sentiasa lah (:

    ReplyDelete
  2. Assalam jue,
    uols pun jan. baby (mak baby) jugak yer :)
    saaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaala
    anyway
    eppy belated birthday naaaaaaaaa
    moga bahagia bersama keluarga

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails