Monday, January 12, 2015

perangai baru dia

Perangai baru budak ni. Kemain suka buka butang baju, baru dapat ni peel ni.. Kalau dapat  buka baju, hepinya kemain lagi... Geram betol..

Nak pakaikan baju dah la susah, jenis tak diam.. Bersilat kita nak pakaikan dia baju tau.... Skang mmg kene cari baju yg takde butang depan, kalau tak kang kejap je dia g buka baju tu...





Kemain hepi kalau dapat buka, pastu dok acah2 kat kita... Eeeee geram sangat tau! suka main2....

5 comments :

  1. mayyah upgrade motor skill dia.. (:
    kasik pakai rompers smula lah..mesti dia malas nak tertonggeng2 bukak butang kat bawah

    ReplyDelete
  2. Nak pakai baju sendiri ye. Pandai ke bubuh butang tu

    ReplyDelete
  3. Assalam jue,
    alolooooooooooooo
    adik muncit yer he3
    samala cam abang fayyadh
    geng la kan2 he3

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails