Monday, March 23, 2015

Majlis Sanding Belah Perempuan

Besoknya hari Sabtu majlis sanding belah perempuan lak. So kami bersiap dr homestay aje la... Haruslah bergamba dulu dua beranak kan. Dah ada anak pompuan ni sonok bergamba, anak lelaki malas nk layan peel mama. Baik die g berlari main ngn kazen2 hahaha...


Sama ngan mama, pinky hehehe.. Jubah Sumayyah tu opahnya belikan. Beli dari butik online Dreemika, curlas opah tau. Online sopim . Kehkehkeh tapi opahnya belikan utk cucu je, ada sedondon ibu anak, die tak belikan utk anak die. Utk cucu sajork hahaha, kalau saya nak sedondon kene beli sndiri. Kehkehkeh


Kami berarak utk hantar pantin lelaki. Panas gile masa ni, matahari atas kepala. Seb bek rombongan dtg on time. Ramai ahli keluarga saya masa ni, ada 20 bijik kete kot. Hehhe..



Pengantin yg tema pepel.... Lawa baju pepel ni dalam gamba, nampak naik kaler die.


Saya ada skirt sama macam pengapit, seb bek tak pakai ritu. Kalau idak udah sedondon ngn pengapit lak saya. Haha

Pelamin dalam rumah so kami lepak la dalam tengok Pakngah bebudak ni sanding, kejap je. Bukan leh dok lama, bersilat bebudak ni depan pelamin. Risau mama oii.




Tengok la papa nya makan meja pengantin. Kehkeh, saya mmg takleh la dok meja pantin kang huru hara ngn bebudak.. Tapi walau tak duduk meja pantin tetap leh pau maknan lauk pantin hahaha hasben dok antar ke meja. Ala meja saya depan meja pantin tu je pun.... Sodap la dapat ratah udang lidi tu ha. Besau besau udang nya.


Antara makcik makcik yg ada hari tu. Best majlis gini bila bkumpul reramai gini. Suka suka suka!


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails