Friday, April 10, 2015

TQ nuffnang boleh la boli omaih musim GST ni

 Alhamdulillah, makin banyak dah hasil dr nuffnang. 
Awal minggu ritu tengok ada ads baru Nuffnang tambah. Total skang ada 38 CPUV, rekod paling byk pernah ada kat blog ni. Blog org lain yg famos amos tu lagi banyak kot.


Tak sangka dengan minat menulis saya boleh dapatkan income takde la ribu riban sebulan macam org lain. Tapi at least leh la tampung gi holiday, beli brg kadang tu hehehehe.

Dr tahun 2007 saya buat blog ni hampir 8 tahun. Lama dah wei. Kehkeh org lain yg seangkatan ngn saya seme dah jadik blogger tegar, saya biasa je. Sbb mmg menulis bila ada mood. Time peknen, mood tarak. Blog pun sepi.

Yg terbaru, dapat plak iklan berbayar. paid per post. Alhamdulillah, setelah 8 tahun dapat la peluang bt ads berbayar ni. Ni kali kedua. Kali pertama masa awal tahun ritu. 

Yg best bukan saja sbb bayaran die, tapi saya suka experience yg saya dapat tru session yg saya attend tu. Priceless!



Semoga blog ini makin murah rezeki, duet nuffnang tahun ni nak kumpul beli omaih la hahahaha... kemain tinggi angan dan cita2 mu. Takpe, bak kata omputih, shoot high for the moon . Kahkah speaking tu, prftttttt...


3 comments :

  1. tahniah rezeki berblog...saya belum sampai lagi paid ads tu.. belum layak..hehe

    ReplyDelete
  2. omaihhh hah terus...
    tapi boleh sangat dah tu.. dpt gelang lah raya ni mayyah

    ReplyDelete
  3. Assalam jue,
    waaaaaaaaaaa
    bertingkek2
    tahniah3

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails