Thursday, November 1, 2018

11.11 Lazada Sale Kembali

Siapa sini tak kenal Lazada. Aku pasti semua kenal la, portal beli belah online yg femes abad 21 ni. Bagitahu je apa ko nak cari?  

Barang baby? 
Barang sukan? 
Barang elektronik? 
Barang makanan? 
Barang utk travelling? 
Barang utk bersukan? 

Kau sebut apa je. Di hujung jari je.

Aku mula berjinak2 ngn Lazada ni lama dah, dr 2014 lagi. Masa tu baru kenal shopping online ni, biasa shopping kat Mall je kan. Tapi bila dah ada 3 orang anak, mmg tak daya nak membeli belah dengan budak2 kecik. Ye la kita sibuk memilih barang, karang anak2 dok berlari2 main takot hilang pulak. Jadik di sini bermula nya perkenalan aku dengan Lazada portal beli belah kesayangan ni. 

It just like technology made heaven for me. Duduk depan PC pun boleh shopping, siapa tak suka kan. Stress je, buka Lazada Portal atau Apps, shopping, terapi stress gittew.

Coming, bulan November ni, Lazada akan mengadakan Sale besar besaran sempena 11.11.2018 yg dinamakan 11.11 Lazada Sale

Sale kali ni akan melibatkan pelbagai jenama dan barangan, dari keperluan keperibadian, teknologi, kitchennette, toilettries dan macam2 lagi la.

Aku pn tengah menunggu ketibaa 11.11 Lazada Sale dengan sabar sambil skroll website Lazada hari2 menyusun wishlist HAHAHAHA

Setakat ni ada few item already in my wishlist.

1.  Power Bank 20000mAh.

Power bank ni mmg keperluan penting sangat, bila travel susah nk jumpa charger, power bank ni la besfren okay..... Taknak la nnt tengah syiok2 holiday amek gambar tetiba bateri henpon padam, spoilt the mood ok. Nak lagi December ni cuti sekolah dah bersusun holiday plan dengan anak2, memang sedang elok la beli power bank ni bt spare. Level of mAh dia pun tinggi so boleh la charge few time.

TQ la Lazada memudahkan saya, carik je power bank dalam portal lazada, macam2 model dan level mAh keluar, warna pun macam2 ada.

..


Barang kedua yg memang dah lama sangat  saya nak iaitu AIR FRYER...

Oh guysss, i am so craving this item for so longgggggg. Harapnya Lazada 11.11 Sale nanti harga yg ditawarkan berbaloi untuk saya rembat. Tak perlu la saya jelaskan lagi kenapa saya nak benda ni ada di dapur saya, op koz la untuk memudahkan keje dapor saya dan menjimatkan masa  saya di dapor.

Setel keje di dapor, boleh la saya rilek2 di depan skrol Lazada Portal untuk bershopping lagi.






Another item yg memang dah lama saya aim adalah Robot Vacum.

Basically this gadjet akan jadi Nany of the house la nanti. Doa2 la agar dapat saya rembat Nany ni masa Lazada 11.11 Sale nanti. Senang keje ku di rumah, tak payah susah2 geret vacum lagi.






So korang, apa lagi, jangan lepaskan peluang yg datang setahun skali ni ye... Shopping ngan Lazada takyah pening kepala dah pikir nk carik paking, nak bawa barang berat. Order depan pakai apps je, tunggu delivery depan pintu. Alaf 21 sangat uols. Ingat kereta je boleh terbang, duit pn boleh terbang melayang tanpa keluar rumah gittew....

Let shopping to ease our daily routine haha amboi tagline ahkak. Fitam.

LAZADA #portalbelibelahgenerasikini !!!! 

1 comment :

  1. seram juga nk beli kat lazada
    so far beli guna voucher kalau ada entry kena tulis ke
    mmg dpt la toa
    macam paling latest laada ke shopee
    yg menang rm500 tu
    buat beli peti beku
    jual frozen je

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails