Wednesday, January 30, 2008

++Shen Ri Kuai Le Juliana++

myspace

myspace


Saya telah masuk satu lagi peringkat usia yang berbeza hari ini.. Alhamdulillah, saya masih
lagi berkesempatan menyambut ulangtahun ke-24 saya.. Harapan saya bila saya bangun pagi nie

++semoga saya mampu menjadi seorang wanita yang lebey kuat & tabah..
++Semoga saya mampu berubah ke arah yang lebey baek..
++Semoga rezeki saya bertambah tahun nie dan dipermudahkan segala 'urusan' yang telah dirancang..
++Semoga saya lebey berjaya dalam ape saja yang saya buat..

Buat kekawan yang menghantar mesej ucap selamat hari jadi, terima kasih ya teman-teman...Terharu sangat
sebab masih lagi diingati walaupun kiter dah berada pada haluan masing-masing..

++Mak & Ayah, jutaan mekaseh buat kalian kerana masih mengingati tarikh nie selama 24 tahun..
++Amirul Adlee, ucapan terima kasih yang teristimewa untuk awak..Tahun nie dah 7 tahun awak celebrate hari jadi saya..Hee lama kan tempoh perkenalan kiter??Dan alhamdulillah masih bertahan sehingga hari ini..
Tak sabar nak dapat hadiah dari awak besokk heee..
++Liza, kiter berdua udah sebaya sekarang..Hee Boring kan birthday awal tahun nie, cepat je rasa dah tua..
++Take, thanks a lot..walaupun dah kawen tetap ingat sahabat yang jauh di mata nie..chewahh..
++Hani, thanks..walaupun bz ngan line production tetap ingat jugak..Jangan riso lagi berapa hari hang pun akan mengikut jejak langkah kiter dan Liza..
++Mawar & Azrin, terima kasih atas doa korang berdua..Amin...
++Saz, walaupun jauh nun di German tetap tak lupe..winduuuu bangatt sama kamu..bila mau pulang yaa?
++Imah, aku taw ko ingat cuma xdapat nak kontek2 la tuh..sebagai denda bawa balik hadiah dari german yea!!! heee..tak malu toi minta hadiah~~tak pe..ngan imah tak payah malu-malu nanti kene buliiii...
++Nad, tiap2 tahun tak pernah lupa walaupun kiter jarang jumpa..Thanks ya buddy!!
++Mak teh & Ucu, mekaseh sebab ingat birthday anak buah yang sorang nie..
++Kawan2 ofis, mekaseh for the card..pagi-pagi dah nyanyi lagu birthday..

Juliana, be tough for the next challenge you will face!!
Ganbatte kudasai juliana kun!!!!

P/S : Teringin nak makan kek secret recipe 'chocolate indulgence'..nyum..nyum..sedapppnyerr
sehingga menjilat jari...

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails