Friday, July 18, 2008

His new SpeC!

Salam...

Hee semalam p amek spec baru Encit Lee pas keje.. Kesian dier, spec die udah patah so kene la ganti ngan yang baru kang payah lak die nak buat keje, yang penting payah lak die nak tengok aku nanti..hikhikhik.. Dengan status sebagai tunang, aku telah memilih spek die hahahaha seb bek die pun suker ape yang aku pilih so di sini membuktikan kami nie sehati sejiwa yeeee... Spec nie agak stylish bagi aku, tapi kami sukerrrrr...


Cantek tak? Sila kata cantek!! sape kata tak cantek, boooo layan... Yang penting kami berdua sukerrrr... Kan sayang??


Pas amek tuh, ape lagi mula la aku ngegada suh die posing sana posing sini dan aku jadik kamerawoman, hehe seb bek buah hatiku ini sporting bab2 nak amek gambo nie..

Pandangan sisi spek.. Cantekkan? CANTEKKKK!!! Wah..boleh jadik model Focus Point la abang pasni..

Imej baru Encit Lee.. Abaikan muka yang letih iteww maklum lah bawu abes keje...

Personally aku rasa mamat nie nampak lebey hensem dan macho lak dengan spek baru nie.. Tapi awal2 aku nak sound, awek2 kat luar sana , jangan gatai2 noooo..... hehehe..
Just to say to Encit Lee, you look soooooo gorgeousss dearr !!!!

Actually, salah satu sebab saya dok ngorat Encit Lee masa zaman sekolah dulu sebab spek die nie la.. Aku suker tengok die with his spec, nampak geniuss giteww... Hikhikhik...

2 comments :

  1. waa skang spec sy pulak ilang..perlu ker sy wat spec bru..bajet lari arr mcm ni..dahla yg ilang tu tak sukup setahun lagi..mahal plak tu...menci la...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails