Tuesday, July 22, 2008

Wow.. Model?




Perasankah aku? Ataw perasaan?? hikhik dua-dua pun bukan... Korang tak payah la susah tenyeh2 mata korang kerana tak percaya ngan ape yang korang lihat, memang gambo kat atas tuh sekadar ciptaan grafik berteknologi tinggi, takde maknanyer tetibe takde angin takde ribut taufan aku jadik model majalah MODEL plak tuh..Aku pun tak pernah dengar majalah niey. majalah obersea kot... Ini sekadar mengisi masa lapang aku hehehe.. Korang kalau nak buat pun leh gak, masuk je website die, macam2 majalah ader, nak print pun boley..Heee..


2 comments :

  1. wah...byk nye mase lapang ko jue...aku tak lapang aaa...nak kene jg performance.ekekekek....
    (bace blog org lapang aaa :D)

    ReplyDelete
  2. Take ku..aku update malam tadi kat umah pehtu aku buat auto shedule so die akan update ikot time yg aku dah set..jgn salah paham taw..aku tak update kat opis, takat jenguk2 komen je...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails