Thursday, November 20, 2008

Mengidam???

Semalam balik je dari training terus ku terjah JJ Maluri sorang2... Bukan pe, aku ngidam nak makan.......

Apekah itew???? Hmmm ia adalah satu makanan yang mebuatkan aku terbayang2 sehinggakan hilang konsentrasi aku dalam kelas...

Seyes, rasa cam terbau bau je harum dari makanan tuh.. Terasa2 lemak kat lidah nie nyum nyum nyum.. Gilos toi aku nieyy..

Ye aku mengidam ini...


Ni la die yang buat aku tak senang duduk, terbau bau dalam kelas...
Isk iskkkk teruk betoi penangan mengidam aku niey.....
Aku makan sorang2 je taw tanpa toleh kiri kanan, Encit Lee tak dapek nak teman, die kene keje...
Jadik sebagai tunang yang memahami, aku tak kesah pun makan sorang janji aku dapat ape yang aku idamkan...

Yummy... Udah kenyang, aku pun pulang... Owwhhh malas nak berjalan2 sebab perut kenyang mata pun nak pejam2 je rasa..

7 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails