Tuesday, November 4, 2008

Otot ku sakit2..

Adoi yaa..
Bahana berjogging, sepanjang hari Ahad aku terlepek je dok umah... Satu badan habes sakit2, especially tang kaki la.. Nak nek tangga tak hengat punyer sakit...
Huuuu ni la akibat exercise setahun sekali.. Dulu aku rajen gak p gym tapi skang enggak ada masa la.. Lagipun dah jauh, dulu bawah opis je, time lunch hour leh p...
Jemputan kawen Ahad tu pun aku tak p.. Plan asal nak p ngan Encit Lee tapi bangun tido gue tak leh jalan beb.. Rasa nak tercabut otot2 ni ha... So batalkan je, rehat je kat umah.. Kang tak pasal2 MC plak..
Tapi ape yg jadik tetap tak mematahkan semangat ku nak jogging..
"Minggu nie tetap ON taw coach kesayanganku!"

3 comments :

  1. wakakakak
    adeh juelee, ni la problem kalo stahun skali exercise... cam ena la jugak trus demam! wakakakka

    ReplyDelete
  2. haa nak exercise jangan force sangat diri tu..lagi2 ko br start
    kang ada yg tercabut pankreas kang wakakaka
    step by step
    walk like a baby
    wah mcm la aku ni fit sangatnkan
    wekekeke

    ReplyDelete
  3. ye ye sabtu ni kita jogging
    jgn main alat bantuan senaman tu lagik macam tak menyakinkan je ekkeke

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails