Saturday, November 22, 2008

training session

Sebenarnyer sebelum entry nie ada banyak entry tertunggak dan tag yang perlu ku jawab..
Takpe, aku settle satu2 dulu... Entry2 lain next week akan menyusul, walaupun lambat tak kesah la kan...

Blog aku, suker ati aku la nak publish bebiler pun ... Muahahahaa...


Petang tadi p training Volleyball tok tournamanet besok...
Seyes.. Atlit Malaysia kalau tengok aku men gerenti leleh wooo air mata...
Mana idaknyer, serve je dari awai sampai akhir tak lepas2 net....
Adakah ketinggiaan aku tak cukup??
Salah sapekah iteww???
Huhu tapi orang lain boley je serve tinggi2.. Huhuhu sedey aku!

Asyik kene bahan je ngan dak2 opis... Memula cam benggang gak, time aku serve je sume relek je siap cakap ' jangan riso, bola tuh pegi depan mata je, takkan lepas net'...

Huhuu aku dah sound dari awai kan, aku tak reti maen.. Aku memang tak suker men bola rebut2 ni dari dulu lagi..... Bola jatuh depan mata aku pun aku tengok je... Takdenyer aku nak p kejar bagai.. Bukan aku taknak kejar, tapi aku tak suker berebut.... Yang pasti aku takottttt bola, so camne nak p tangkap bola, nampak je bola aku ngelak bukannyer aku p kejar bola hahahhaaa....

Tu la akibatnyer tak paham bahasa aku... Muahahahah.. Lantak la korang, kalau kalah jangan tuding jari kat aku sudahhhh....

Akibatnyer, tangan aku merah2 lebam2.. Huhu balik je umah, aku tuam ngan ais biar kasik kurang skek...

Harap2 besok aku reserved je la.. Aku pun taknak la malukan team aku.. Walaupun main tok suker2 tapi kesian la kalau sebab aku team kalah...


Haaa.. tengok la betapa semanagtnyer depa maen.. aku maen 10 minit je dah pancit huhuhuh..

4 comments :

  1. teringat zaman2 sekolah dulu...suker intai hubby main volley ball.....

    ReplyDelete
  2. takpe, semangat kesukanan mengatasi kederat yang sekerat tu je...
    hehe..

    ReplyDelete
  3. ~ sama la kita. kalau volley ball nih memang fail la. tak reti langsung. kalau suh main sukan lain, gerenti tak kan mengecewakan rakan2 sepasukan... ~

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails