Thursday, May 5, 2011

Lagi gambo sekitar besday besday


Hehe mesti korang dah tengok gambo ni kat blog NANA kan? hehehe Tapi aku nak tempek gak HOHOHO.. Saja nak buat entri..

Layan fotog amatur aku ngan hubby.. Ni pun cam malas2 nak amek sebab nye penat jalan dari pagi kat The Curve, hubby siap tertido nak tunggu potong kek.. Chaisssss!!

Gambo Damia ngan hairband Mickey mouse....


Ni plak gambo saya ler ngan anak bujang kesayangan... Hurm, masa ni Rayyan ok lagi.. Bila dah potong kek time mama die nak makan, mulalah die merengek2... Actually die ngantok tapi ditahannye matanye sebab nak main adessss...


Gambo kami lagi.. Striking plak inner tudung aku nie... HAHHAA tapi tak kesah la... yang penting pakai tudung..


Ha gamba ni aku tak psti la si kenit ni nak nages ke nak gelak hahhaha.. Macam nak nages macam nak gelak pun ado...


Sekian, tu je kisah kami di hari Sabtu yang indah...
Tapi ahad, isnin pun full jugak ektibitinye... Cuti kali ni memang super penat.. Penat mengukur Mall dan mengukur jalan...


1 comment :

  1. hehehe comei gile gambo rayyan gelak tu
    msk contest bole menang tu

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails