Thursday, May 5, 2011

Menang Tiket wayang Nur KAsih The Movie

Aishhhh 2 hari nie memang rejeki aku lah kan..

Arini saja la main twitter eceh padagal memang hari2 aku dok layan twitter je skang..
Syiokk ooo tweet2 nie.. Aku siap Tweet PM kite pasal isu minyak naik 20sen semalam...

Pastu ada tweet @Klassno ni suh bt tiebreaker, menang dapat 2 pass movie Nur KAsih The Movie..

Saja lah tangan ni men TWEET kan.. Pastu gi la buat keje testing sekali bila aku buka twitter tengok2.. Aku menang weiii 2 tiket lak tu..... Wah ni memang minggu aku menang ke hape..



Aku sonok giler nie.. Ngah berpikir2 bila lah masa nak gi nonton muvie nie.. Alahai, taknak la tinggalkan Ar-Rayyan..

Meh kasik sinopsis sket pasal NKTM ni.. Aku memang follow drama ni dulu, memang syiokkk wooo..

Bulan pose ritu pun aku dok layan gak pepagi pas sahur...

Sinopsis : Drama bersiri popular Nur Kasih pada tahun lalu disajikan penuh dengan cerita cinta antara Adam lakonan Remy Ishak dan Nur Amina (Tiz Zaqyah) serta pengorbanan Aidil (Fizz Fairuz) kepada adiknya, Adam.Jika dalam drama bersiri, Aidil terpaksa mengorbankan cintanya kepada Nur Amina demi Adam tetapi pengorbanan Aidil tidak terhenti dalam drama yang disiarkan sebanyak 26 episod itu.Ini kerana dia masih lagi menerima pelbagai dugaan dan ranjau dalam menempuhi kehidupan menerusi sekuel terbaru Nur Kasih yang disambungkan dalam bentuk filem.Untuk filem berjudul Nur Kasih The Movie itu, Aidil menjalani kehidupannya sebagai seorang bapa tunggal kepada dua cahaya mata iaitu Ilyas, 7, dan Maryam, 5, setelah isterinya, Alia (Ayu Raudhah) yang meninggal dunia.


Kene bawa tisu sekotak nie masuk wayang.. HEHEH



7 comments :

  1. kalau tade sapa nak jaga rayyan.meh sini unty jagakan

    ReplyDelete
  2. jeles
    tu la nye bak kata kak ty
    klw xde sape nk jaga rayyan meh la tiket haha
    dah ler cite ni yg mmg dalam list nk tgk ni

    ReplyDelete
  3. bertuahnya u..i pun lama dah x tengok wayang ni..dok pikir2 boleh ke tidak bawak si kecik tu masuk wayang..

    ReplyDelete
  4. tahniah........

    nk tnye mcm ne nk buat 30 hari cabaran..sy cri xjumpe la...

    ReplyDelete
  5. Tahniah.. Untungnya dapat tiket free..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails