Wednesday, May 23, 2012

Naik Cameron Highland Lagi

Ni kesah last 2 weeks.
Naik Cameron lagi.
Last year pun kami holiday Cameron gak.

Tapi tahun ni takde dalam plan pun.
Asalnya aku ada keje kat Cameron.
Memula nak p sorang, sekali husben tetibe kata nak cuti nak follow.
Apa lagi, opkos la I setuju aje.
Dapat spend time sesama kan.....

Cuma this month memang aku penat la, 1st week ritu balik Kluang.
2nd week naik Cameron, last week pun kami pergi Pontian Johor.
Next week nak ke Pahang plak ada wedding cousin aku.
Adoi...  siyes penat sbb wiken je tak duduk rumah.
To be honest aku ni jenis home type.
Suke duk umah, lepak, tengok TV.
Jejalan pun suka gak tapi bukanlah tetiap minggu.
Bila asyik jaln ni, rumah jadi tak terurus. Huhuhu tu yang aku tak suke.
Tapi, think positive.


Kalau last year, ktorg naik CH dari arah Simpang Pulai.
Kali ni naik dari Tapah.
Ya allah....
Horror gile jalan die.
Sesak napas aku tengok corner2 die..
Memang takkan la aku nak naik CH lagi kalau gini kekdahnya..
Dah la dah tak sejok.
Panas.

Tengah2 bawa kete kat highway tetibe hubby benti.
Aku ingatkan kenapa, tayar pancit ke apa.
Sebabnya hubby terus kuar gi bonet.
Rupanya mamat tu gi bonet, kuarkan kamera and amek gambar awan yg cantek nie....


Cantekkan awan tu?
Nampak unik je berkumpul kat atas tu..

Sampai CH terus carik hotel, check in.
Lepak kejap terus kuar gi makan kat Tanah Rata.


Ar-Rayyan bersama topi yg beli tahun lepas di CH gak.


Kononnye nak makan nasi goreng tapi takde so order la lauk telor bungkus, sup ayam, daging merah. Agak mahai gak makan kat sini.


Gamba makanan tak sempat amek, gamba air je sempat hikhikhik..


Dan gambar anak bujang yg bam bam nie....
Geram betol ngan pipi die!

Nanti aku share hotel yg kami duduk tu...

3 comments :

  1. SubhanaAllah, memang cantik awan tu :)

    ReplyDelete
  2. cumeeiii je rayyan pakai topi kait tuh.. hehehe.. bestnya.. nak gak g CH.. leh share ke stay kat mana masa naik CH aritu? dapat walk in? x full ye hotel.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails