Tuesday, June 3, 2008

.:: syukur alhamdulillah ::.

Cincin di sarung bagi mengikat janji yang dilafaz dan
memeterai kasih yang tersulam selama ini...

Pada 30 Mei 2008, Sabtu lepas, majlis pertunangan saya dengan Encit Lee a.k.a Mohamad Amirul Adlee telah selamat dijalankan..Alhamdulillah, akhirnyer ada jugak hala tuju hubungan kami selama nie.. Pada hari tersebut saya telah di'make up' dengan cun dan indah skali oleh Cik Jozi-mak andam, mekaseh ye Cik Jozi sebab buat saya kelihatan cantek skali pada hari itu sehinggakan Encit Lee jatuh cinta skali lagik pada saya =D



Jatuh cinta kali ke-2 ye Encit Lee?




Di samping hantaran untuk si dia~ehem..ehem..


Rumah saya teramatlah meriah pada hari tersebut, kawan baekku Azrin awai2 hari Jumaat telah tibe..Siap teman saya pegi conteng-conteng tangan lagik! Nampak tak tangan saya yang telah di'henna'kan tue? Tema family belah saya pada har i tersebut ialah bronze ataw cokelat gold, belah laki plak purple..ahaks! Saz pun ader jugaks, siap bawa buah tangan dari German lagik..Mekaseh Saz....ko memang comey dan comot..hee minta maap sebab aku glamer dari ko ari tuh! Buat besprenku yang len, dapatla ku pahami nape kalian tak dapat hadir..Maaf diterima tapi kawen nantik kene datang~tak datang aku boikot majlis korang! Neway, di hari nie aku rasa sayang jugak kat korang sebab banyak bagi kekuatan tok aku selama nie!
kepada Iemah~sowie tak dapat tunggu ko balik dr German, tangan dah gatai nak sarung cincin ahaks!

Segalanyer berjalan dengan lancar, memang ramai sedara mara yang hadir..adik2 sepupu yang nakal2 lagi comot yang dok je tengok time saya make-up..ahaks! Tapi memang suker suasana camni, bukan selalu dapat berkumpul gini, time nie rasa beruntungnyer ader ahli keluarga yang ramai, walau jauh pun tetap hadir memeriahkan majlis..Mekaseh makcik2 pakcik2.. Sayangnyerr kat makcik pakcik!
Mekaseh juga kerana menaja hantaran saya, buat pengetahuan semua hantaran saya nie banyak disponsor oleh makcik2 ku yang tersayang tapi saya buat sendirik taw..buat dengan penoh kaseh sayang untuk si die terchenta....Maklumlah anak buah pertama yang nak bertunang ngeee~ sampai hantaran berlebeh2 lak..Alhamdulillah, murah rezeki kater orang.. Cakap pasal hantaran jutaan time kaseh diucapkan buat sahabatku Nadiya~thanx atas pertolongan mu, ko memang kawan yang best! so be my bespren forever k? Sayang ko jugaks!

Dah selesai orang2 lama bercakap2 berbalas2 pantun, se si sarung cincin plak, sejok je tangan.. bukan ape, berdebar nak masuk ke fasa yang satu lagik..heee, pas sarung cincin sesi tukar tepak sirih ngan bergambo..ni paling best, rasa cam artist je kamera asyik tuju kat saya je..ahaks! glamer sebentar...

K la, nak tengok gambo lagi, klik sini...

Mekaseh juga buat buat Mohamad Amirul Adlee sebab sudi menghantar rombongan keluarganye bagi mengikat kasih yang telah disulam sekian lama.. Semoga selepas ini kiter lebey tabah dan kuat menghadapi aper jua rintangan yang mendatang, sesungguhnyer saya amat gembira yang luarbiasa hari ini sehingga bibir ini tidak lekang dari mengukir senyum..Benarlah kata Victor Hugo- "Life's greatest happiness is to be convinced that you are in love". Hati ini ingin sekali khabarkan ke seantero pelusuk dunia ini betapa saya sayang, kaseh & cinta pada kamu! I love you more than love, sayang!!

Lastly, mekaseh bebanyak kat mak+ayah sebab merestui pilihan along..doakan yang terbaek untuk anakmu ini yea, mekaseh jugak sebab banyak sponsor majlis along! along sayanggg mak ayah!!!


Saya sayang sama kamu!!

~ setiap detik tidak pernah kurang..


Cintai saya hingga akhir hayat kamu ya?

Mak ayah mekaseh bebanyak atas restu kalian!

P/S : kepada kekawan yang hadir mekaseh bebanyak..doakan hubungan kami ye! saya SAYANG kamu semua!

10 comments :

  1. Ju, congratz dh tunang! wah2 sggh glemer ko ek..bila mau kawen ni?

    ReplyDelete
  2. tahniah lagik sekalik =)

    ReplyDelete
  3. Sory jue sebab aku n take tak dapat attend kenduri ko sebab kena balik Kedah, ada kenduri sepupu. By dway, tahniah ek.Cepat2 tau nek pelain :)

    ReplyDelete
  4. jue...congratulation...jangan tunang lama-lama sebab aku dah prepare hadiah baju baby untuk ko hakhakhak

    ReplyDelete
  5. Din, aku nek pelamin ko jadik kameraman free of charge ek? Take musti setuju =D.. Fizi, aku taknak baju baby, baju baby ko kena bg zeti..aku nak microwave oven tak pun TV LCD plasma 32' !!!

    ReplyDelete
  6. jue.. cecepat dapat anak.eheh.. silap, cecepat belajo menjaga anak.hehe

    ReplyDelete
  7. jue...tahniah!!!wah...meriah jugak ek..cam nikah.siap inai bagai...hehehe....lawa sgt,jue!!!

    ReplyDelete
  8. mekaseh take ku!!! erk bawu perasan ke kawan ko nie memang lawa? kehkhekehkeh.. kembang kejap biler ko puji..

    ReplyDelete
  9. hi sayang,
    adeh bila dah ada kat cyber cafe ni asyik main game je sampai nak bagi coment pon tak sempat

    ape2 pon thanks sayang sebab terima abang seadanya~

    =D

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails