Wednesday, July 23, 2008

Aku, Kami, Tukang Foto dan Majlis Impianku..



True Love huh? Dedicated this for him....
Actually nak buat tok cover Bridal, tapi malehh la, kang ilang lak seri nek pelaminku.. Chewaaaahhh!!! Masuk majalah pun leh ilang seri ka??
Impian aku biler kahwin sok aku nak hire photographer yang best2, bukan nak membazir ke ape, ikot logik majlis tuh memang la sehari je, dah la aku habes beribu-ribu RM tok majlis yang sehari tuh, satu2nyer benda yang boleh aku simpan sampai ke tua jadik bukti betapa meriahnyer majlis kahwen ku dan jadik kenangan tok anak cucu aku tengok nanti hanya gambo dalam album je la, harussss lah aku pilih photographer yang boleh memberikan output yang mega superb canteknyer gambar wedding aku nanti, tak kesah la bayar lebey sket tapi kalau boleh biar lah yang berpatutan harganyerr hikhik maklumlah dengan kegawatan ekonomi skang nak la jugak jimat2.. Lagipun mungkin lepas 20 tahun pastu aku dah ilang cutting body ke, sure anak2 aku nak tengok time mak die muda lagik cun melecun mengancamnyer ye tak??
Ape lagi...masa nie la aku jaja gambo kawen aku yang mega superb tadi tuh hikhikhik... Wah masa niey pun bapaknyer pun nampak hensem lagi macho.. Kalau gambo kawen takat janji ada jerk cukup syarat memang tak puass ati la aku mau meroyan aku pastu, sebab kiter nieyy nek pelamin seumur idop skali jer dah la berhabes banyak lak time tuh, time tu la nak pakai cantek2 glamer2 cam ala-ala artist giteww, make up bagaikan jelitawan kononnyer cheewahhhh.. Sebab tu la kene ader koleksi gambo yang banyak dengan pose yang menarik tertarik dan da boom, takkanlah time p keroje ko nak melaram ngan baju lip lap lip lap, ngan make up cam opera cina tebalnyer..Tak sanggup aku!!!! Mau aku tak buat keroje, sebok belek muka je la cam tuh..

P/S : Jadik, Abang...make sure wedding kiter nanti kiter hire a photographer with good sense of art so that hasilnyer takde la buat ayang meroyan.. Boley gitu??? Hikhikhik


4 comments :

  1. yup..agree wif u..
    awak plh photog btl2 tau
    rugi je bila dah buat majlis elok2..tp,part photo kureng..mnyesal nnt
    akak dah plh photog..ngehehe ;)

    ReplyDelete
  2. betul.
    jgn jadik macam kawen aku, main belasah sesape yang lalu lalang mintak ambikkan gamba.

    ReplyDelete
  3. syok nyer...!!!
    jUe_Lee nk kawen dah...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails