Wednesday, July 23, 2008

Training lagik..

Salam...
Actually 2 arini aku ader training.. Trainingnyer kali nie berkenaan cara2 tok menjadi internal quality auditor.. Hmm bunyik cam best jerk ye tak?? Aku pun tak pasti sape lah yang me'nomite' nama aku nie, tak pe la.. Aku p jerk janji hujung tahun training hour aku cukopp!!!
Isk bukan senang upernyer nak jadik auditor nie, kene ader communication skill ataw yang lebey tepat skill korek rahsia wah wah... Hee aku kalau bab menjebon niey memang terer, boleh dibuktikan oleh kekawanku sekalian, memang segala mala rahsia boleh ku gali, sampai tak larat la kome nak menjawab.. Tapi time training semalam biler suh aku berlakon kekonon sedang menjalankan audit, puhhhhh berpeliuh ketiak aku memikirkan soklan2 cepu emas tuh... Susah taw, orang yang nak menjawab lagi la pecah paler ye tak??
Mengikot kata trainer tuh, pas abes training nie weols dah leh appoint jadik trainee auditor.. Jangan salah paham nyer, ni audit tok internal jer sebelum kuasa yang lebey besar datang menyerbu... Aku nak ucapkan time kaseh la kepada sesape yang nominate aku tuh, walaupun perkara nie baru bagi aku, dan lari skek dari bidang yang aku buat skang, tapi interesting... Learn many new things, new knowledges from this session..
Actually I just start to love my job, it's not the matter on how the job suite with us, it is on how capable we are to handle the task given.. And there are more enjoyable when for every new task given, I learn something new, make more network and increase my confident level... Wut ever it is, love our job.. Yeahhh!!!
Ohhh mostly forget, my dear fren Take... Heee aku updated blog nie memalam kat umah, pehtu aku buat schedule tok publish besoknyer heeeheee.. Aku kan pekerja contoh lagik berdedikasi [tahun nie KPI kena tinggi nieyy ahakkkss], tak sempat den nak menaip post nie nak memikirkan ayat-ayat yang kebaboommm niey biler kat opis, biler malam tuh banyak skek idea yang bernas dengan angin yang bertiup sepo2 bahasa, laju jer idea datang macam air.... Selalunyer aku taip post bebanyak tapi aku publish tarikh lain2.. Okay?? Begitu lah aku memenuhi waktu2 malam ku.... =D

1 comment :

  1. 888888888
    ( - _ - )
    | |
    888888888
    || ||
    || ||
    00 00
    +++++++++
    Saya adalah robot
    Nama saya juliana =)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails