Wednesday, April 29, 2009

Ucapan Ulang tahun yang ke-8

“Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres.”
--Corinthians


Hari ini ulangtahun cinta kami yang ke-8.. Perghhh ini kalau kawen mau anak dah dua orang kehkehkehkeh.. Lama betoi kami bercinta tak sangka dah sampai ke tahap ini.
Kalau sakit tuh orang kata dah stage kritikal, tapi dalam bab hubungan nie orang kata kes dah patut kawen..

Dalam entri kali nie,saya hanya ingin bagi ucapan bt si dia yang saya sayang..

Kekandaku sayang Amirul Adlee,

Kanda merupakan pelangi dalam hidup dinda. Pelangi yang menyinari ketujuh2 lapisan warna miliknya ke dalam kehidupan dinda.

Kanda tidak pernah jemu melayani dinda sehingga ke saat ini walaupun kekadang dinda bersikap seperti kanak2 yang meminta macam2 dari ibunya. Kanda tak pernah jemu. Di harap kanda takkan pernah jemu kelak untuk terus melayani dinda walaupun ketika itu umur dinda 64 tahun.

Kanda insan yang sentiasa memperbetulkan kesilapan yang dinda lakukan. Sahabat baik yang bisa menegur kesilapan dinda walaupun kanda tahu amat payah untuk menegur insan yang degil seperti dinda tapi kanda tetap cuba, kerana kanda sentiasa inginkan yang terbaik buat dinda, buat kita.

Terima kasih untuk 8 tahun ini yang telah kanda kongsi dan lalui bersama dinda. Segala yang indah dan pahit akan tetap dinda kenang. Sesungguhnya mengenali kanda merupakan sesuatu yang paling berharga dalam hidup dinda.

Dinda harap segala urusan kita tahun ini dipermudahkan, semoga kita sama2 dapat terus menjaga dan membaja kaseh sayang antara kita agar terus subur dan mekar mengharum. Sesungguhnya bukanlah mudah untuk memelihara sesuatu hubungan antara dua hati ini, banyak pengorbanan yang akan berlaku. Semoga hubungan kita dirahmati Allah SWT. Amin.

P/S : I love you always & will always be..


Malam nia ada dinner together! Can't wait...



2 comments :

  1. ekekeke cam tgk cite hulubalang plak...
    moga kanda dan dinda cptla bersatu di atas pelamin dan kekal bahagia selamanya.. AMIN ihiks...

    ReplyDelete
  2. ekeke thanks dinda... ekeke komen box ni mmg penin

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails