Monday, September 6, 2010

Hadiah serprise nye ialah.....

Aritu aku cete hubby wat seprise kan..

Gini kisahnye, masa Jumaat tu aku dah nak tido.. Selalu memang before tido hubby akan borak2 dulu ngan aku sambil urut2 kaki segala belakang badan yang sengal2 nie.. Maklumlah ibu ngandung ni satu badan sengal...By the time aku nak lelapkan mata, hubby tanya..
Hubby : Ada buka lemari ke tadi?
Wifey : Ada la tadi, amek baju...
Hubby : Tak jumpe pape ke?

Aku dah saspen masa nie, aku ingat ada lipas ke hape... HAHAHA aku memang penakot lipas...
Pastu sebok dok suh aku gi tengok dalam lemari.. Dah la aku ni jenis dah baring memang MALAS giler nak bangun sebab kang susah nak jumpe posisi yang sesuai...
Tapi gigih gak la bangun.. Tadi tu aku amek baju dalam lemari aku main capai je, lampu pun tak buka HAHAHA tu yang tak perasan pape tu...
Buka2 je skali ku tengok ada ini.... TADAAAAAA...
Beg kamera baru...

Bila buka2... Tengok dalam die ada ini... Lens baruuuuuu.. LENS TELEFOTO...


Ni la die TELEFOTO lens tu.. 70-300mm Zoom ...


Sebenarnye hubby nak belikan skali SPEDDLITE tapi tak de stok plak.. So yang tu lepas raya la kata hubby ku....

Skang collection lens ktorg dah ada 3... Which is, Potrait lens 50mm f1.8, Kits lens yang sesuai untuk sume 75-105mm VR ED, and now telefoto lens yang boleh zoom sejauh 300mm..
Nak zoom lobang idong pun boleh nie.. HIKHIKHIKHIK

Wide angle lens kene la hold dulu, tunggu durian runtuh muahahhaa...
Btw, thanks for hubby... Yang sentiasa menyokong minat aku... Pas bersalin nanti aku akan mulalah ektibiti menembak balik.. Ngeee~~~~

4 comments :

  1. hukhuk..jelesnya ada husband sebaik tu..hehe

    ReplyDelete
  2. wahh...dpt lens baru..ley posing time raya!!

    ReplyDelete
  3. wow~simpan kamera nih leklok.kawan aku baru je umah kene rompak abeh kamera Nicon D90 die.baru nk berangan tgkp gmbr raye...sian2~

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails