Wednesday, May 4, 2011

The besday | Happy besday Damia

Pas je balik dari The Curve terus gi Keramat, umah Nana.. Biras aku.. ada besday Damia... Sepupu Rayyan...

Heheh seb bek la gi jalan kat The Curve before tu, dapat la carik adiah besday Damia kalau tak bagi angpow aje la... HAHAHAH

Masuk2 umah nampak wall deco nie.. lawa...

Isk bila gi part besday gini, rasa tak sabo lak nak buat besday party anak sendiri hehehe


Family ipar aku.. Princess sorang je Damia.. Dah besar dah 3 tahun hehehe.. Leh la mama die plan tambah geng tok Rayyan.. Baru meriah balik kampung.. Hehehe jangan mare kak long!!


Kek nombor 3.. Kreatip la bagi aku sebab buat sendiri kan, kalau aku kompem gi kedai beli aje hahaha Memang boleh buat tapi takut tak jadik....


Rayyan main2 ngan besday gurl... Rayyan ni suke kalau jumpe geng boboi, klau gegurl ni die kureng sket... Macam tau2 je sape gurl sape boy tau..


Sesi potong kek.. Hehehe... Kek dah selamat masuk perut aku... Next entri layan gambo lak.. Aku saja nak post gambo2 menarek...

2 comments :

  1. heheheh
    tambah geng utk rayyan?nanti la
    kita jemaah bersama2 untuk adik rayyan nanti muahahahah
    sama2 bwa perut balik kampung hahahah
    mekaseh...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails